חוף השרון בהרצליה. צילום מיטל ליאור גוטמן
חוף השרון בהרצליה. צילום מיטל ליאור גוטמן

יקר בחוף הים? כך יכולה עיריית הרצליה לגרום להוזלת מחירים בחמישה צעדים

שירות החניית רכבים, הפעלת פוד טראק ועגלת מזון ולא רק: חבר המועצה רונן וסרמן הגיש הצעה לסדר עם כמה דרכים להוזלת מחירי החנייה, המזון והשתייה בחוף השרון

פורסם בתאריך: 26.5.20 08:51

מועצת עיריית הרצליה תדון בישיבתה בחודש הבא (16.6) בהצעתו לסדר של חבר מועצת העיר רונן וסרמן (יש עתיד), שמטרתה להוזיל את מחירי החניה ואת מחירי המזון והשתייה בחניונים ובעסקים שבאזור חוף השרון בעיר.

"ברור כי עיריית הרצליה אינה יכולה להתערב במדיניות המחירים של עסקים פרטיים בשטחה, ואולם היא כן יכולה לקדם תחרות גדולה יותר שעשויה להוזיל את המחירים", כותב וסרמן ומציע שמועצת העיר תקבל החלטה לפיה העירייה תפנה לעסקים באזור חוף השרון (חוף הקשתות) ותתריע בפניהם שהיא מציעה להם לשפר את מדיניות המחירים שלהם. "במידה וזו לא תשתנה לטובה, או אז העירייה תציע לעסקים מתחרים, שירצו לחכור מבנים עירוניים בסביבה, לעשות זאת בתגמול מיוחד, ולו על מנת לייצר תחרות טובה יותר".

וסרמן מציע בין השאר שהעירייה תאפשר לפתוח עסקים למזון ושתייה באזור שמוביל לחוף הקשתות; להוציא מכרז למשאית מזון ("פוד טראק") שתוכל לחנות בכניסה לחוף, מתחת לקשתות, בסופי שבוע ולמכור מזון ושתייה; להוציא מכרז לעגלת מכירות שתמכור כריכים ושתייה באזור שמוביל לחוף ו/או בחוף עצמו; לאפשר למוכרים ניידים שיסתובבו בחוף וימכרו כריכים, שתייה וארטיקים במחירים הוגנים; לקדם הפעלת שירות של החנייית רכבים (VALET PARKING), שיאפשר השארת הרכב ליד הים וחנייתו על ידי נהגים מקצועיים בתשלום מוזל. בנוסף, מציע וסרמן שעיריית הרצליה תפרסם בצורה נרחבת יותר את קיומם של השאטלים שנוסעים לים ללא תשלום.

רונן וסרמן

רונן וסרמן

וסרמן: "קיבלתי פניה אתמול מכמה תושבים שהתלוננו על מחירים גבוהים באזור הים, בעיקר בחוף השרון. פניתי להנהלת העירייה והבנתי שמדובר בעסקים פרטיים שמנצלים את הביקוש לחניה בסביבה ואת המחסור בתחרות של עסקים בתחום מזון ושתיה, והגעתי למסקנה שהדרך להתמודד עם זה היא לבקש מהם להתחשב בתושבים. במידה ולא יעשו זאת נאלץ לייצר שם תחרות גדולה יותר בכל מה שקשור לחניה ועסקי מזון. אני אנסה להעביר את ההחלטה יחד עם חברי הקואליציה בשאיפה לגרום למצב שבו אנשים לא צריכים לשלם מאות שקלים כדי לצאת עם המשפחה שלהם לחוף הים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ענת

    1. זה לא קומוניזם, זה קפיטליזם. רק הגדלת התחרות כדי
    שהקפיטליזם יוכל להתקיים.
    2. תוך יומיים כל המוכרים החדשים מתאמים מחירים.. והרעיון הולך לפח. שום דבר לא חדש תחת השמש בארץ
    הקומבינות הניצחית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר