דן אכדיה. צילום עזרא לוי
דן אכדיה. צילום עזרא לוי

אריזות אישיות בחדר האוכל, שמירת מרחק בבריכה: בדן אכדיה מתכוננים לפתיחה

המלון ההרצלייני צפוי להפתח בסוף חודש יוני וברשת דן כבר מוכנים עם חומרי חיטוי ואפליקציה ייעודית לצמצום המגע

פורסם בתאריך: 1.6.20 07:14

מלון דן אכדיה בהרצליה ייפתח מחדש ב-25 ביוני, לאחר תקופה ארוכה שבה היה סגור בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. כך דיווחה הבוקר רשת המלונות דן.

מהרשת נמסר כי היא פעלה כדי לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על פי ההנחיות של משרד הבריאות. כל אורח שיגיע למלון יעבור בדיקת חום ובמידה וחום גופו יהיה מעל 37.8 מעלות הוא יועבר לאזור בדיקה נפרד. אם גם בבדיקה השנייה החום יהיה גבוה מהמותר הוא לא יוכל להיכנס למלון. בחדרים תחכה לאורחים ערכה הכוללת מסכה וחומרי חיטוי.

המזון במזנונים יוגש באופן סטרילי ובאריזות אישיות שיוכנו מראש. חלק מהמנות יוגשו על ידי צוות המלצרים, בכלים מכוסים, ישירות לשולחנות. סידורי הישיבה בחדרי האוכל רווחו על פי התקן, תוך שמירת מרחק והימנעות מתורים כשההושבה תעשה בסבבים. בנוסף, לאורחים תהיה אפשרות נוספת לקבלת מזון דרך שירות חדרים, כאשר כל הציוד יהיה מחוטא ופרטי המזון שיוגשו לחדרים יהיו מכוסים.

הבריכה במלון תפעל גם היא בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הסביבה החיצונית של הבריכה והשטחים הציבוריים יסומנו תוך שמירת המרחק הנדרש בין האורחים. בנוסף, חדרי הכושר, מועדוני הילדים ובתי הכנסת יעברו חיטוי מלא.

כל מבנה המלון, כולל השטחים הציבוריים והמשותפים יעברו חיטוי מלא. כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים. מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לאורחים על הדלפק.

בין השאר מסרה הרשת שפיתחה אפליקציה חדשנית בשם App Dan, שבעזרתה יוכלו האורחים לבצע פעולות שונות במהלך השהייה במלון כמו צ'ק אין וצ'ק אאוט, פתיחת הדלת לחדרם וביצוע תשלומים שונים ללא מגע.

"לקראת הפתיחה המחודשת של המלונות ומתוך התחשבות במצב הכלכלי המאתגר, תאפשר הרשת ללקוחות לשלם על החופשה שלהם בעשרה תשלומים ללא ריבית", נמסר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר