אורי עידן. צילום מתוך הפייסבוק

כתב אישום נגד תושב הרצליה: התחזה לרופא וביצע מעשים מגונים בנשים

לפי האישום, תושב הרצליה אורי עידן התחזה לרופא כירורג בשם "ד"ר הארי דרוקר", פתח בלוג בנושא רפואה שדרכו הזמין נשים להפגש איתו ואז ביצע בהן את המעשים. עידן בתגובה: "לא היה ולא נברא"

פורסם בתאריך: 3.6.20 08:23

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בתל אביב בעיר כתב אישום נגד תושב הרצליה אורי עידן, בן 55, בגין מעשים מגונים שבוצעו במרמה וריבוי עבירות ניסיון למעשה מגונה במרמה, תוך שהתחזה לרופא.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, עידן שימש כמנכ"ל ובעלים של חברת הפקת ספרים דיגיטליים. בין השנים 2018-2010 הפעיל עידן בלוג אינטרנטי בנושא כירורגיית שד – "סיפורים מחדרו של רופא". בבלוג, שהכיל מידע רפואי רב, הציג עצמו בכזב כד"ר הארי דרוקר, רופא כירורג המתגורר מקנדה תוך הצגת פרטים על השכלה וניסיון מקצועי בקנדה. במסגרת הבלוג התכתב עידן עם נשים ונהג לספר כי אין לו קליניקה בישראל וציין מועדים, כחלק ממצג השווא, בהם הוא צפוי להגיע לישראל. עידן הציע לנשים להיפגש עמו במועדים שמסר במסגרת מצג השווא.

על פי האישום הראשון, בשנת 2015 פנתה אל עידן, דרך הבלוג, אישה, על מנת לקבל מענה למצב רפואי ממנו סבלה. עידן הציג עצמו בכזב כרופא, תשאל אותה אודות הבעיה ממנה היא סובלת, והציע לה לפגוש בו לכשיגיע לישראל. בהמשך להתכתבות, ביולי 2015, הגיעה המתלוננת למשרדי החברה לפגישה עם עידן. הוא תשאל את המתלוננת לגבי מצבה הרפואי והסביר לה כי לצורך האבחון, עליו לבצע בה בדיקה גופנית. במסגרת הבדיקה נגע הנאשם בחזה של המתלוננת והציע לה המשך טיפול בדרך של עיסויים. המתלוננת ששוכנעה על ידי דברי הכזב ומצג השווא כי עברה בדיקה רפואית שילמה לעידן עבור הבדיקה.

על פי האישום השני, תחקירנית בגוף תקשורת פנתה לעידן, במסגרת עבודתה ולאחר שנודע לה על החשדות בעניינו. התחקירנית הציגה עצמה כמי שסובלת מבעיה רפואית ומבקשת את חוות דעתו. עידן הציג את עצמו בכזב כרופא והציע לבדוק אותה כשיגיע לארץ. בנובמבר 2018 הגיעה התחקירנית למשרדי החברה שם פגשה בעידן. הוא שאל אותה לגבי מצבה הרפואי והורה לה להוריד את חולצתה לצורך בדיקה רפואית. בשלב זה יצאה התחקירנית ממשרדי החברה ולא שבה.

על פי האישום השלישי, במהלך השנים 2018-2015, במספר רב של הזדמנויות, התכתב עידן עם נשים באי מייל, הציג את עצמו בכזב ככירורג שד והציע להיפגש עמו לבדיקה פרונטלית. באישום מתוארת פנייתן של שלוש נשים שפנו לנאשם להתייעצות אך החליטו שלא להיפגש עמו.

עידן מסר בתגובה: "שום דבר לא היה ולא נברא. ידיעות אחרונות מחזיקים באתר הספרים הדיגיטליים 'עברית' והם מתחרים בחברת הליקון שבבעלותי. מדובר בניסיון שלהם לפגוע בהליקון והם רודפים אותי כבר שנה וחצי. מדובר במשהו הזוי לחלוטין שמעולם לא היה, הכל נובע מתוך ניסיון שלהם לפגוע בחנות הדיגיטלית שלנו כי הם לא מצליחים להתחרות בנו בצורה נורמלית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר