קניון שבעת הכוכבים. צילום מיטל ליאור-גוטמן
קניון שבעת הכוכבים. צילום מיטל ליאור-גוטמן

מנסים לחזור לשגרה בשבעת הכוכבים: יחלק כרטיסי מתנה על כל קנייה גדולה בחנויות שבקניון

על כל קנייה ב-500 שקלים בחנויות הקניון, כולל מסעדות ובתי קפה, יחלקו בקניון בשבוע הבא כרטיס תו הזהב בשווי 75 שקלים

פורסם בתאריך: 3.6.20 17:49

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה מבקש למשוך לקניון קונים ומבקרים, לאחר התקופה הממושכת שבה היה הקניון סגור, ופתח במבצע. לאורך כל השבוע הבא הקניון יחלק כרטיסי מתנה של תו הזהב, בשווי 75 שקלים, על כל קנייה ב-500 שקלים בחנויות הקניון, כולל מסעדות ובתי קפה.

המבצע יתקיים בשבוע הבא, בין התאריכים 12-7 ביוני. כדי לקבל את כרטיס המתנה יש לגשת עם חשבוניות הקנייה לעמדת המבצע שבקומה השנייה של הקניון, שתפעל הימים א'-ה' בשעות 19:00-11:00 וביום שישי בשעות 15:00-11:00. בקניון מבהירים שכל משתתף יוכל לקבל כרטיס מתנה אחד ביום, שהמבצע לא כולל קניות במרכול ויקטורי שבקניון ושההשתתפות אסורה על עובדי הקניון.

הקניון, נזכיר, חזר לפעילות לפני כחודש תחת מגבלות התו הסגול: השומרים בכניסות הונחו לבדוק לנכנסים חום ולוודא שכל מבקר נכנס לקניון כשהוא עוטה מסכת פה ואף. בנוסף, הוצבו ברחבי הקניון עמדות חיטוי ידיים לצד מתחמי המעליות, ביציאה מהשירותים ובנקודות מרכזיות נוספות המצריכות מגע יד. על פי הנחיות משרד הבריאות מתאפשרת כניסה של אדם אחד לכל 20 מ"ר בשטח הקניון כך שלפי שטח המסחר בקניון (25 אלף מ"ר) יכולים לשהות בו בכל רגע נתון עד 1,250 אנשים. לפי ההנחיות מותרת כניסת אדם אחד לכל 15 מ"ר, או שני אנשים לקופה בחנות מתחת ל-100 מ"ר, או ארבעה אנשים לקופה בחנות מעל 100 מ"ר, הגבוה מביניהם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר