כלבים משוטטים בשכונת שביב

הכלבים משוטטים, אין שקיות במתקנים: "מה עם הזכות שלנו ללכת ברחוב בלי קקי על המדרכות?"

תושבים בהרצליה מתלוננים: העירייה לא ממלאת את מתקני ה"שקי-קקי". בשכונת שביב ממשיכות התלונות התלונות על כלבים משוטטים. העירייה: "קורה שיש מי שלוקח כמויות בלתי סבירות של שקיות"

פורסם בתאריך: 9.6.20 19:07

בעלי כלבים בהרצליה מתלוננים על כך שהעירייה אינה מקפידה למלא את עמדות השקיות המיועדות לאיסוף צרכי הכלבים בשכונות שונות בעיר. טענתם רבות העמדות המכונות "שקי קקי" שנותרו ריקות מזה שבועות. בעירייה מסבירים כי הם מקפידים למלא את העמדות אולם לטענתם יש תושבים שנוטלים כמויות בלתי סבירות מן המיכלים ולכן הם מתרוקנים.

"זה מעצבן", אומר תושב שכונת שביב. "אני אישית מקפיד לקחת איתי שקיות כל הזמן אבל קורה ששוכחים או שנגמר, אז אני יודע שיש לי 'שקי קקי' בגינות. כשאני מגיע לשם ולא מוצא זה מתסכל. מה, העירייה חוסכת על חשבוננו? כבר התחילו מיזם יפה – למה לא להקפיד עליו? אחר כך פקח יתפוס אותי וייתן לי דוח. על זה הם כן מקפידים".

"כפעיל חברתי בעיר זה מעצבן אותי כי מרגילים תושבים לדברים מסוימים, מבקשים להקל עליהם את החיים, ואז פתאום נוטשים הכל והופכים את המתקנים האלה לאנדרטאות", אומר שמוליק ניסים. "אם אתה לא רוצה לשים תוציא וזהו – אל תצחק על התושבים. אני בעבר הייתי פותח להם קריאות במוקד ולאט לאט הבנתי שהם צוחקים עליי. הם היו אומרים 'שמנו – לא שמנו' ואז בשלב מסוים הפסקתי לפנות כבר. זה לא נעים. אנשים מקבלים כסף מהעירייה למלא שקיות. זה חלק מהשירות, שירות שלא מתפקד בכלל".

לדברי ניסים ישנה תופעה נוספת שאינה מטופלת של כלבים משוטטים: "הם מסתובבים בשכונות בלי רצועה, בלי רסן ובלי כלום. אתה מתקשר למוקד ולא אכפת להם. פניתי פעם אחת בעבר לאחד המנהלים בעירייה ושאלתי למה הם לא מטפלים בתופעה. הוא אומר לי 'אתה יודע כמה כסף עולה לי לעקוב אחרי כלב?". כשאני שומע תשובה כזו אני מבין שזו אכיפה בררנית שלא מתקבלת על הדעת. מה, אתה אוכף רק מה שמשתלם לך? רק דוחות חניה? מה עם הזכות שלנו ללכת ברחוב בלי קקי על המדרכות?".

תגובת עיריית הרצליה: "העירייה מקפידה על מילוי קבוע ושוטף של שקיות, לצערנו, קורה שיש מי שלוקח כמויות בלתי סבירות של שקיות ולכן המיכלים מתרוקנים. התלונה הועברה לגורם המקצועי ומלאי השקיות יחודש. לעניין הכלבים העירייה אוכפת את הנושא ומבקשת לפנות בזמן אמת למוקד העירוני בטלפון 106 בכדי שאנשי הפיקוח יוכלו להגיע ולבצע אכיפה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יפה

    גם בגן רשל אין חלוקת שקיות בשום מתקן מזה זמן רב מאד. ברח אילנות נעקר מתקן השקיות , לא הוחזר וכמובן אין שקיות לכל אורך הרחוב

  2. הזויים

    לא חייבים לכם. תהיו אחראים ותקנו שקיות ממש גנון. רוצים שייחלקו לכם גם מים וחטיפים???

  3. האמת כואבת

    גם שכונת גליל ים כל בעל כלב מלך,כלבים גדולים בלי רצועה ,יש המון ילדים ואופניים באזור ,עד שיהייה אסון
    וברחוב בר כוכבא מותרת בסוף שבוע חנייה על המדרכה,אין דרך אחרת לתאר,אני הולך משם עם הבנות ונאלץ לרדת לכביש בגלל הרכבים ,והפיקוח,אז התקשרתי,כל שבוע אותו סיפור באותם מקומות ברחוב.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר הידרדרה מאד לאחרונה. חתולים שורצים בכל מקום וממליטים והרחובות ממש מלוכלכים

  5. אילן

    תבואו להרצליה הצעירה כל המדרכות מלאות בקקי של כלבים משהו עושה משהו??? ראש העיר עסוק פקחים עוברים ולא עושים כלום

  6. מירה גונן

    למרות שיש שקיות לאיסוף קקי של כלבים, ישנם בעלי כלבים שלא אוספים וכל זאת על הדשא של יד לבנים בהרצליה. המצב מסוכן מבחינה בריאותית היות ובאות משפחות עם תינוקות לשחק על הדשא

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר