סיור משותף של משמר שכונת נווה עמל ומשטרת גלילות. באדיבות משמר השכונה
סיור משותף של משמר שכונת נווה עמל ומשטרת גלילות. באדיבות משמר השכונה

מי מתנדב? בשכונת ויצמן מקימים משמר שכונה חדש

בימים אלה נערכים מיונים למתנדבי המשמר וכדי להכשיר את המתנדבים יפתח קורס בהובלת מדריכי המשטרה שיכלול שלושה מפגשים מרוכזים. זהו משמר השכונה החמישי שמוקם בהרצליה

פורסם בתאריך: 16.6.20 08:33

עיריית הרצליה הודיעה על הקמת משמר שכונה חדש בשכונת ויצמן בעיר. בימים אלה, מסרה העירייה, נערכים מיונים למתנדבי המשמר וכדי להכשיר את המתנדבים יפתח קורס בהובלת מדריכי המשטרה שיכלול שלושה מפגשים מרוכזים.

"הקמת המשמר היא פרי שיתוף פעולה בין אגף ביטחון, פיקוח וסדר ציבורי בעירייה והמרכז הקהילתי יבור ופעילי הקהילה", נמסר, "הפעילות, המתקיימת בחסות המשטרה ועיריית הרצליה, היא באמצעות תושבים מתנדבים וכוללת סיורים ממונעים, מחסומים ומבצעים יזומים ברחבי השכונה. התחומים שמשמר השכונה מתמקד בהם הם ביטחון השכונה, מניעת פריצות, גניבות, גרימת נזק לרכוש ושמירה על איכות החיים. המתנדבים שיצטרפו למשמר השכונה יחויבו במשמרת אחת לפחות בחודש. מדובר בגברים ונשים בגילאי 21 ויותר בעלי יכולת פיזית תקינה".

עוד נמסר כי זהו משמר השכונה החמישי שמוקם בהרצליה כשמשמרי שכונה נוספים הוקמו במערב העיר, בשכונת נווה עמל, בהרצליה ב' ובהרצליה צפון.

משמר השכונה הגדול והפעיל ביותר בהרצליה הוא משמר שכונת נווה עמל, שהוקם לפני כחמש שנים על ידי קבוצה של כ-15 מתנדבים ומונה כיום כ-100 מתנדבות ומתנדבים. הם יוצאים בכל ימות השבוע למשמרת אחת לפחות שמתחילה בשעה 21:00 ונגמרת בשעה 6:00 בבוקר. למשמר יש שני כלי רכב שהוקצו עבור פעילותו על ידי העירייה ועליהן סימני זיהוי של משמר השכונה והם עובדים בשיתוף פעולה עם השיטור העירוני והמשטרה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר "משמר השכונה הוא אחד היסודות של קהילה פעילה ותומכת, אשר שמה לה למטרה לחזק את תחושת הביטחון של חבריה, ובכך תורמת לייעול מערך השמירה של המשטרה והעירייה". מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר "עיריית הרצליה פועלת בעקביות למען חיזוק הביטחון והסדר הציבורי. משמר שכונה פעיל הוא בעינינו גורם חשוב ביצירת סביבה בטוחה יותר לכלל תושבי השכונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אור

    תודה פדלון שבגללך העבריינים פורחים
    ואנשים מרגישים צורך להגן על עצמם

  2. חוקר

    אור נכון הפשע בחסות שומרי החוק הולך וגדל בהרצליה כולל ברחוב שלי ברגע שיש מישהו שמושיט לפושעים עזרה הוא מרגיש שיש מי שיגן עליו כולם הפכו פתאום לבריונים אני השכן הכה אותי ואת בעלי מכות רצח ולא היה רחוק לרצח הוא ניסה לדרדר אותנו מחדר מדרגות ואנחנו בגיל השלישי פתחתי קריאה למשטרה אך הגיע השיטור העירוני לא ניגשו אליו אז תבינו השכן סמך על משהו מהחברה שיגן עליו בושה למדינה ישראל ולמשטרת גלילות ככה הם מגינים על התושבים

  3. אנה

    לאור שלום
    כל מילה שאמרת שהעבריינים פורחים ומתעשרים ששכחת להגיד
    הפשע גדול ורחב הגיעו לעיר הרצליה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין שיטור, אין פיקוח , אין חינוך, אין תחבורה, אבל יש פרחים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר