משה פדלון. צילום עזרא לוי

ראש עיריית הרצליה, סגנו והמנכ"ל נכנסו לבידוד

בכירי העירייה היו במגע עם עובד בעמותת בני הרצליה שנדבק בקורונה. כמו כן, נכנסו לבידוד עובדים נוספים בעירייה שבאו במגע עם אותו עובד בעמותה

פורסם בתאריך: 21.6.20 09:41

ראש עיריית הרצליה משה פדלון, סגנו ומחזיק תיק הספורט עופר לוי ומנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא נכנסו לבידוד לאחר שבאו במגע עם עובד בעמותת בני הרצליה שנדבק בקורונה. כך מסרה העירייה. כמו כן, נכנסו לבידוד עובדים נוספים בעירייה שבאו במגע עם אותו עובד בעמותה.

נזכיר שאתמול (מוצ"ש) הודיעה העירייה שעובד העמותה נדבק בקורונה, והבהירה שלא היה במגע עם ילדים או מאמנים בחוגים השונים של בני הרצליה. עם זאת, הוא נפגש עם בעלי תפקידים שונים בעירייה ולכן החליטה העירייה שלא לקיים היום קבלת קהל והנחתה את העובדים לא לקיים ישיבות עבודה עם גורמים מחוץ לעירייה.

"תושבות ותושבים שלום, חשוב לי לעדכן אתכם שאמש התברר לנו שבבניין עיריית הרצליה נמצא עובד עמותת 'בני הרצליה' אשר אומת כחולה קורונה", מסר פדלון, "לאור הנחיות משרד הבריאות וכמקדם ביטחון, אני וגורמים מקצועיים נוספים מקרב עובדי העירייה נכנסנו לתקופת בידוד. אני חוזר ומפציר בכם לשמור על שלושה כללי הברזל: שמירת מרחק של שני מטרים, עטיית מסכה ושטיפת ידיים. אני מבטיח לכם כי עיריית הרצליה תמשיך להעניק לכם את השירותים העירוניים הטובים ביותר וגם בימים אלו אנו עומדים לרשותכם באמצעות המוקד העירוני (106), האתר העירוני ודף הפייסבוק שלנו. שימרו על עצמכם ובריאות לכולכם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר