קניון שבעת הכוכבים. צילום מיטל ליאור-גוטמן

משרד הבריאות: חולים ביקרו בחנויות בקניון שבעת הכוכבים

משרד הבריאות פרסם מידע חדש על חשיפה לחולי קורונה בהרצליה. שימו לב למידע

פורסם בתאריך: 21.6.20 18:17

לפי מידע שפרסם היום (ראשון) משרד הבריאות חולי קורונה היו במספר חנויות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. לפי הדיווח, החולים היו ביום ראשון שעבר, 14 ביוני, בסניף מרכול ויקטורי בקניון בשעות 20:30-20:00. למחרת, יום שני שעבר, 15 ביוני, היו חולים בחנות H&M בשעות 10:45-9:45 ובחנות אמריקן איגל בשעות 12:40-12:15. בנוסף, חולים היו בקניון ביום שני שעבר גם בשעות 11:15-10:45 ובשעות 14:00-11:00, אך לא דווח באילו חנויות ביקרו.

מי שהיה במקומות הנ"ל בתאריכים ובשעות שצויינו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, או במוקדי קופות החולים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. המוכיח בשער

    הרצליה ש עיר ללא רחמים חרף הפרסומים, עירית הרצליה לא מוכנה לנקוט אצבע למניעת ההסתברות המוניות בעיר.
    ביום רביעי האחרון ביקשתי ממוקד עירית הרצליה עזרה בנושאי הקורונה.לא זכיתי לשום עזרה והתרוץ: עירית הרצליה לא רשאית לאכוף את מה שנחוץ במלחמה בקורונה. כמובן תרוץ נבוב

  2. אני

    לא הבנתי, האנשים האלו נכנסים לקניון ביודעין שהם חולים או מקבלים תסמינים אחרי ? ממש מסוכן כי כל אחד יכול להידבק ושלא נדבר שבקושי עוטים מסכה כמו שצריך….חייבים יד קשה יותר ולדרוש מסכה כל הזמן שנמצאים בתוך הקניון, אין ברירה.

  3. לא פעם ראשונה שזה קורה

    עכשיו יצטרכו לחטא את כל הקניון כפי שעשו בפעם האחרונה שהיו שני חולי קורונה כנראה שעד שלא יהיו בדיקות קורונה בכניסה לקניון שתוך דקה יש תוצאה יהיו לפעמים חולי קורונה בקניון עד אז יצטרכו כל פעם לסגור לסירוגין את הקניון בשביל חיטוי ואז לפתוח מחדש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר