ניידת משטרה. צילום דודו בכר
צילום דודו בכר

ברח מזירת התאונה: כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות נגד הנהג שפגע בתמר לנגר ז"ל

לפי כתב האישום, אביגדור רימר נמלט מזירת התאונה מבלי לסייע ללנגר ומבלי שהותיר כל פרט מזהה. ימים ספורים לאחר התאונה החליף פנס שנשבר ברכבו במטרה להסתיר את זיהויו כנהג הפוגע

פורסם בתאריך: 23.6.20 09:10

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה בשבוע שעבר, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום נגד אביגדור רימר (75), תושב הרצליה, בגין גרימת מותה ברשלנות והפקרתה לאחר התאונה של תמר לנגר ז"ל, ילידת 1937. בנוסף, מואשם רימר בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גיא גורן, בתאריך 26.12.19 נהג רימר ברכבו ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה לכיון צומת הרחובות ז'בוטינסקי ואלתרמן. אותה העת, העמידה לנגר ז"ל את רכבה על אי תנועה סמוך, כשחלקו האחורי של הרכב בולט לכיוון נתיב נסיעתו של רימר. לפי האישום, רימר לא נתן דעתו לדרך, נהג באופן שסיכן חיי אדם, לא הבחין ברכבה של לנגר ופגע עם חזית רכבו בצד האחורי של רכבה. כתוצאה מהפגיעה, נהדף רכבה של לנגר, שעמדה לצדו, לעברה. היא נפלה ארצה וראשה נחבט באספלט הכביש.

המשטרה: פוענחה תאונת הפגע וברח הקטלנית ברחוב ז'בוטינסקי

עוד לפי כתב האישום, עוברי אורח שהיו במקום ניגשו אל לנגר והחלו לטפל בה. מיד לאחר מכן, הביט רימר לעבר מקום התאונה, ראה את המנוחה השרועה על הכביש ואת עוברי האורח שסייעו לה, ונמלט מזירת התאונה מבלי לסייע לה ומבלי שהותיר כל פרט מזהה. ימים ספורים לאחר התאונה החליף רימר פנס שנשבר ברכבו במטרה לשבש את מהלכי החקירה ולהסתיר את זיהויו כנהג הרכב הפוגע. רק כעבור חודשיים מהתאונה, בעקבות חקירה מאומצת של יחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב, התגלתה מעורבותו של רימר בתאונה והוא נעצר. בתאריך 2.1.2020, נפטרה לנגר בבית החולים כתוצאה מפגיעת הראש שספגה במהלך התאונה.

את תגובתו של רימר לא ניתן היה להשיג.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר