המחסן שבנה השכן בשטח המשותף

תושבים מתלוננים: שכן השתלט על שטחים ציבוריים, מפעיל בהם מסגרייה ובנה מחסן. וזה לא הכל

דיירי רחוב פתח תקוה בשכונת גורדון מתלוננים גם על זבל רב וגרוטאות שהציב השכן בשבילים המובילים לבניינים, מה שמקשה על קשישים ונכים לצאת ולהכנס מהבתים. העירייה בתגובה: "פונה מהמקום חלק מהפסולת ונעשית עבודה נוספת להוציא את השאר"

פורסם בתאריך: 24.6.20 08:03

תושבים המתגוררים ברחוב פתח תקוה, בשכונת גורדון בהרצליה, מתלוננים על כך שאחד השכנים השתלט על שטח ציבורי סמוך, המכונה "גינת הזיתים", ומפעיל שם מסגרייה. לא רק זאת, לטענת הדיירים בנה השכן בשטח המשותף שבין הבניינים, ללא היתר או אישור, מחסן גרוטאות גדול. בנוסף, מתלוננים הדיירים שבין שבילי הכניסה לבניינים העמיד השכן זבל רב שאסף, כמו מכונות כביסה ישנות, בקבוקים למיחזור וגרוטאות אחרות. לטענת הדיירים, בבניינים מתגוררים קשישים רבים, וגם נכים, והזבל הרב שנערם מקשה עליהם לצאת בבטחה מהבתים. בנוסף הם מספרים על עכברושים שיוצאים מבין האשפה שהושלכה ומסמרים שמפוזרים על השבילים. הם טוענים שפנו מספר פעמים למוקד 106 של העירייה אך הדבר לא טופל.

אחד השטחים עליו השתלט השכן

אחד השטחים עליו השתלט השכן

"מדובר בשכן בעייתי מאוד, והסיפור הזה קורה כבר שנים ארוכות", אומר אחד הדיירים, "הוא תופס שטחים ציבוריים וממלא אותם בזבל שהוא אוסף מהרחוב, דברים כמו מכונות כביסה, מזגנים ישנים, פחיות ובקבוקי משקה למיחזור שאף פעם לא פדה ועוד ועוד. אבל זאת לא כל הבעיה. הוא בנה מחסן גדול מקרשים בשטח משותף פתוח של הבניין, ומילא אותו בג'אנק, בברזלים ובדברים אחרים שהוא אוגר ואסף ברחוב. מלבד הזבל, הוא השתלט על שטח ציבורי, מקום שנקרא 'גינת הזיתים', בין רחוב פתח תקוה לרחוב דולב, סיפח את השטח לעצמו ועושה בו כבשלו, ומפעיל שם מסגרייה, הציב במקום פסלים ודגלים. הוא יכול, למשל, בעשר בלילה, להפעיל מסור דיסק ולהרעיש את כל השכונה, או לעשות שם על האש עם כל מיני אנשים בשעות הלילה".

ומה אומרים בעירייה?

"יש עשרות אנשים שהתלוננו בעירייה. פקחים אמנם הגיעו, אבל העירייה לא מפעילה נגדו מספיק כוח. חילקו לו בעבר דוחות אבל עכשיו גם את זה לא עושים. לפני כמה שבועות הגיעו למקום פקחים של המשטרה הירוקה ונתנו לו שבועיים לאסוף את כל הזבל שפיזר. עברו מאז שבועיים ושלושה, אבל לא קרה עם זה שום דבר".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "פניות מהמוקד הגיעו אלינו רק בימים האחרונים, יש לציין שנעשה רבות הן בהסרת המפגעים והן בהתנהלות אל מול התושב, שחלק מהשטח הינו שטחו הפרטי. בשלב זה כבר פונה מהמקום חלק מהפסולת ונעשית עבודה נוספת להוציא את השאר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    גם ברחוב הרב מימון השתלטו התושבים על החיים שלנו אין שקט יש עסקים אפלים ברחוב ואצל התושבים משא של קניות אחד קורא לזה החיים הטובים ואיחוד משפחות ובורסה רחוב קטן ללא מוצא כל רגע מגיעים לפה מכוניות מוניות אין שקט וכל שומרי החוק נותנים חסינות לעניין

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר