עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

תוצאות בדיקות הקורונה של עובדי העירייה שליליות, העירייה חוזרת לקבל קהל

החל ממחר (רביעי), ואחרי שלושה ימים, חוזרת קבלת הקהל במשרדי העירייה לפי הנוהל הקודם של תיאום פגישה מראש, כשלכל פגישה יוזמן אדם אחד בלבד

פורסם בתאריך: 23.6.20 13:58

עיריית הרצליה חוזרת, החל ממחר, לקבל קהל במשרדיה. זאת בעקבות תוצאות שליליות של בדיקות קורונה שקיבלו עובדי עירייה, שהיה חשד שנחשפו לחולה בנגיף, עובד בעמותת בני הרצליה. כך מסרה העירייה.

"החזרה היא לפי הנוהל של תיאום פגישות מראש והנחיות התו הסגול", מסרה העירייה, "החל ממחר, רביעי, 24.6, תהיה שוב קבלת קהל בעיריית הרצליה, על פי הנוהל הקודם של תיאום כל פגישה מראש, כולל קביעת יום ושעה מוגדרים, כאשר לכל פגישה בתחום שרלוונטי לנושא הבקשה מוזמן אדם אחד. חשוב להדגיש, כי בבניין העיריה מקפידים לנהוג על פי התקן של התו הסגול – מדידת חום, שמירת מרחק של שני מטר, עטיית מסכה, שימוש באלכוג'ל".

ביום ראשון בלילה, נזכיר, נודע שראש העירייה משה פדלון, סגנו עופר לוי ומנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, שנכנסו לבידוד ביום שבת לאחר שהתברר שבאו במגע עם העובד בבני הרצליה שנדבק בקורונה, לא נדבקו בנגיף. עם זאת מהעירייה נמסר שהשלושה ישארו בבידוד שכן כך מחייב הנוהל. במוצאי שבת הודיעה העירייה שעובד העמותה נדבק בקורונה, ושנפגש עם בעלי תפקידים שונים בעירייה ולכן החליטה העירייה שלא לקיים קבלת קהל, שחוזרת כאמור מחר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר