אתר בנייה. צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

המשטרה סגרה אתר בנייה בהרצליה שלפי החשד הועסק בו שוהה בלתי חוקי

אתר הבנייה, ברחוב חנה רובינא 6, נסגר בצו מינהלי לעשרה ימים. בעלי החברה: "אנו פועלים בהתאם לחוק ולהנחיות ועושים כל שביכולתנו למנוע חדירה של שוהים בלתי חוקיים לאתר. הנושא בבדיקה ובטיפול מהיר ויעיל"

פורסם בתאריך: 24.6.20 13:00

המשטרה סגרה אתמול לעשרה ימים, בצו מינהלי, אתר בנייה ברחוב חנה רובינא 6 בהרצליה, של החברה הקבלנית ש.י גיל פרויקטים, שבו הועסק שוהה בלתי חוקי. מהמשטרה נמסר כי "בתאריך 11 ביוני, במהלך פעילות יזומה של המשטרה, נתפס באתר הבנייה שוהה בלתי חוקי שלפי החשד עבד במקום. אתמול (שלישי) מסרה המשטרה לידי נציג החברה הקבלנית צו מנהלי, המורה על סגירת המקום לאלתר למשך עשרה ימים בשל העסקת שוהה בלתי חוקי במקום, זאת לאחר שהוחלט כי במקרה דנן, בטחון ושלום הציבור גוברים על חופש העיסוק".

מהמשטרה נמסר עוד כי "כניסתם של שוהים בלתי חוקיים לתחומי ישראל, עלולה לשמש כפלטפורמה לפעילות פלילית וחבלנית", וכי "תבצע שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע כניסתם, שהייתם ועבודתם של שוהים בלתי חוקיים בשטחי ישראל ותנקוט ביד קשה נגד מי מהמעסיקים, מסייעים, מלינים המאפשרים ומעודדים שהייתם של שב"חים".

המנכ"ל והבעלים של ש.י גיל פרויקטים, שיראל בזיז, מסר בתגובה: "ש.י גיל פרויקטים הינה חברת בניה ויזמות מהמובילות במשק הישראלי זה 32 שנים. החברה בעלת סיווג קבלני ג5 ובונה בכל רגע נתון אלפי יחידות דיור, מרכזים לוגיסטיים ומפעלים במדינת ישראל. כמו בכל הפרויקטים המנוהלים על ידינו, גם בפרויקט בהרצליה אנו פועלים בהתאם לחוק ולהנחיות ועושים כל שביכולתנו למנוע חדירה של שוהים בלתי חוקיים לאתר. הנושא בבדיקה ובטיפול מהיר ויעיל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צחי

    נראה לי תמוהה שחברה בסדר גודל המצויין לעיל תעסיק שוהה בלתי חוקי. יש לבדוק ותחקר את העובד אם הוא יודע פרטים בסיסים על מקום העבודה. כמו שמו של המנהל הישיר שלו, שם בעל האתר וכו'. הכי קל לסגור אתר ולקנוס

  2. אלמוג

    דעתי היא שחברה בסדר גודל כזה לא תסכן את עצמה בשביל

    כמה גרושים ויחד עם זאת תעבור על החוק!

    היום ברור לכל החברות את הסיכון של שוהה בלתי חוקי ולכן דעתי

    שזה סתם עוד אש של המשטרה(חיפוש מיותר) !

    עלו והצליחו ש.י גיל אלופים!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר