תלמידות מגמת התקשורת בתיכון היובל בהרצליה עם יצחק קלפטר בביתו. צילום באדיבות התלמידים

צפו בקליפ שהכינו: משלחת מהיובל ביקרה את יצחק קלפטר עם מחווה מרגשת

תלמידות מגמת התקשורת בתיכון, ורכז המגמה, ביקרו את המוזיקאי בביתו לאחר שביקור שלו בבית הספר לא התאפשר. "זה עושה לי טוב בלב לראות שגם הדור הצעיר מעריך את היצירה המוזיקלית שלי", אמר קלפטר

פורסם בתאריך: 2.7.20 08:21

נציגות מצומצמת ממגמת התקשורת של תיכון היובל בהרצליה – התלמידות עדי ז'ילט וליהיא קמחי בליווי רכז המגמה מוטי כהן, ביקרה השבוע בביתו של הזמר והיוצר יצחק קלפטר והגישה לו אסופה של 13 קליפים שיצרו השנה תלמידי המגמה לשיריו. זאת לאחר שביקורו של קלפטר בתיכון היובל לא הסתייע בשל המצב.

קלפטר צפה בקליפים יחד עם התלמידות והתרגש מאוד מהמחווה. "אני שמח מאוד שבחרתם להפיק קליפים לשירים שהלחנתי וכתבתי", אמר, "אני מאוד מעריך את ההשקעה שלכם בהפקת הקליפים. זה עושה לי טוב בלב לראות שגם הדור הצעיר מעריך את היצירה המוזיקלית שלי ואני מאחל לכם הצלחה בלימודים".

קלפטר, שנחשב לאחד מגדולי הגיטריסטים בישראל, חגג השנה 70. הוא היה בין מקימי להקת הצרצ'ילים, ניגן ושר בלהקת כוורת המיתולוגית וחיבר מאות שירים שצרובים בפס הקול של המוזיקה הישראלית. בשנים האחרונות סבל קלפטר ממחלה קשה והיה מאושפז זמן ממושך בבית חולים. לאחרונה חלה הטבה במצבו הבריאותי. לצוות תיכון היובל סיפר שחזר לעבוד ולכתוב שירים למספר זמרים.

אחד הקליפים שהכינו תלמידי מגמת התקשורת. (צילום, בימוי ועריכה שירה אפשטיין. שחקניות ליהיא דרור ונועה שביט):

ליהיא קמחי, תלמידת המגמה אמרה: "כל השנה עבדנו על הקליפים, למדנו להכיר את קלפטר, עשינו עליו תחקירים, כתבנו תסריטים לשירים, צילמנו ערכנו ופתאום לפגוש את האיש שעומד מאחורי כל השירים הנפלאים האלה, זה היה מרגש מאוד, חוויה שלא אשכח".

רכז מגמת התקשורת, מוטי כהן הוסיף: "לימודי התקשורת בתיכון היובל נמשכים שלוש שנים וכוללים לימודים מעשיים ועיוניים. בחלק המעשי, בכיתה י', אנחנו מפיקים קליפים של יוצרים ישראלים. בעבר יצרנו קליפים של שלום חנוך  אריאל זילבר, החלונות הגבוהים, אהובה עוזרי ואביהו מדינה. ג'וזי כץ מהחלונות הגבוהים ואביה מדינה אף התארחו אצלנו בבית הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר