מימין: איתמר ארז, עמרי רביבו ונטע אגם. צילום דובר צה"ל
מימין: איתמר ארז, עמרי רביבו ונטע אגם. צילום דובר צה"ל

גאווה משולשת: הם היו יחד בתיכון ובצופים. בשבוע שעבר שלושתם סיימו יחד קורס קצינים

איתמר ארז, עמרי רביבו ונטע אגם הכירו בתיכון הראשונים ובצופים ונפגשו שוב בשבוע שעבר על רחבת המסדרים של בה"ד 1: "זה נתן לנו תחושה של בית וביטחון"

פורסם בתאריך: 7.7.20 08:41

שלושה צוערים מהרצליה, שלמדו יחד בתיכון והיו יחד בצופים, סיימו בשבוע שעבר יחד, בבה"ד 1, את קורס הקצינים של צה"ל, בטקס שנערך במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין והרמטכ״ל רב אלוף אביב כוכבי.

השלושה, איתמר ארז, עמרי רביבו ונטע אגם, למדו יחד בתיכון הראשונים בהרצליה. "זה לא משהו שקורה כל יום, שאנחנו מסיימים יחד את הקורס קצינים", אומר ארז, "רק לפני כמה שנים היינו יחד באותה תנועת נוער, ומהרחבה של הצופים הגענו יחד לרחבת המסדרים. זה מרגש. אין ספק שזה השפיע גם על חווית הקורס ונתן לנו תחושה של בית וביטחון".

ארז היה בצופים תשע שנים. "הייתי מדריך, רשג"ד, וגם יצאתי למשלחת מטעם הצופים בארצות הברית", הוא מספר, "לאחר התיכון עשיתי שנת שירות בבת ים, שנה מאוד משמעותית שקיבלתי ממנה הרבה כלים לחיים שעזרו לי גם בצבא. התגייסתי לחיל התותחנים ויצאתי במסלול ישיר לקצונה ובקרוב אתחיל את תפקידי כקצין שיתוף אש בחיל השריון. אחד הדברים הכי משמעותיים שהבנתי בתהליך שעברתי הוא שהכל בגישה. אני חושב שכל חייל או חיילת, ובמיוחד הלוחמים, צריכים לחייך אל מול האתגרים שניצבים מולנו ביום יום, לזכור למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים וליהנות מהרגעים האלו".

רביבו מספר: "מגיל צעיר אהבתי לשחק כדורסל. בכיתה י' עזבתי את הכדורסל והצטרפתי לצופים, שם הדרכתי במשך שנתיים. אני אוהב לנגן בגיטרה ולגלוש גלים. לפני הצבא עשיתי מכינה קדם צבאית בערבה, בישוב פראן. התגייסתי ביולי 2018 לקורס טיס, ואחרי שלא עברתי את אחד השלבים הממיינים הגעתי ליחידת 'ניצן' בחיל האיסוף הקרבי. לאחר סיום ההכשרה יצאתי לקורס מ"כים ומיד לאחר מכן לקצונה. בקרוב אתחיל את תפקידי כמפקד צוות לוחמים בפלוגת זיקית ביחידת 'ניצן'".

אגם נולדה בניו ג'רזי שבארה"ב ועלתה ארצה בגיל שלוש. "מאז אנחנו גרים בהרצליה", היא מספרת, "הייתי בצופים מכיתה ד׳ עד י"ב. הייתי מדריכה, רשג"דית ומרכזת. עשיתי שנת שירות דרך הצופים בעפולה עילית. התגייסתי בנובמבר 2018 למערך האיכון והמטאורולוגיה, יצאתי מיד לפיקוד ואז לקצונה. אני אוהבת לטייל, לשמוע מוזיקה, להיפגש עם חברים. רציתי לצאת לקצונה כדי להשפיע על אנשים ולהיות בן אדם משמעותי לאחרים כמו שהיו בשבילי ולתת מעצמי אם אני יכולה. חשוב לי מאוד לאתגר את עצמי, לשים את עצמי בקצה ולקחת צעד קדימה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר