צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חשד: עובד מי הרצליה ביצע משלוחי קוקאין במהלך עבודתו ברכבים של התאגיד

החשוד, בן 38, סחר לפי החשד גם בסמים מסוג MD בהרצליה ורמת השרון. במשטרה אומרים כי בחיפוש בביתו של החשוד בלוד נתפסו מספר מנות סם, שמונה מכשירי טלפון סלולרי, משקל אלקטרוני וכסף מזומן

פורסם בתאריך: 8.7.20 10:38

המשטרה עצרה עובד בתאגיד המים של הרצליה, מי הרצליה, תושב לוד, בחשד שסחר בסמים בהרצליה במהלך עבודתו. במשטרה הודיעו כי הוא נעצר בתום חקירה ממושכת שכללה עבודה מבצעית לאיסוף ראיות נגד החשוד. הוא נעצר ב-24 ביוני ומעצרו הוארך יותר מפעם אחת והיום (רביעי) הוא יובא שוב לדיון בבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר נוספת.

מהחקירה עולה שהחשוד, בן 38, סחר בסמים מסוג קוקאין ו-MD בהרצליה ורמת השרון במהלך עבודתו, תוך שהוא מבצע את המשלוחים באמצעות רכבים השייכים למקום עבודתו. ברשותו נתפסה כמות גדולה של סמים, שלא לשימוש עצמי, המחולקת למנות. במשטרה אומרים כי בחיפוש בביתו של החשוד בלוד תפסה המשטרה מספר מנות סם מסוג קוקאין, שמונה מכשירי טלפון סלולרי, משקל אלקטרוני וכסף מזומן.

מנכ"ל מי הרצליה, שאולי אביב, אמר לצומת השרון: "מדובר בעובד חוץ בתחום הביוב שעובד אצלנו מזה כמעט שלוש שנים. הוא היה עובד טוב ואמין. הופתענו מאוד כשהוא נעצר לפני כשבועיים. את הידיעה על מעצרו קיבלנו דרך קרובי משפחה שלו. מאז לא אמרו לנו על מה מדובר. כשאתה אומר לי שהוא נעצר על סחר בסמים זה מפתיע אותי אפילו יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חוקר

    כל הרחובות כסף וביגוד וסמים הפשע גדל בחסות שומרי החוק הרחובות לא שקטים אני ראיתי אך מגיעה אשה גרושה הגרה ברחוב שלי הנהג מוציא שקית קטנה מפתח המכסה של הדלק ונותן לה והמשטרה אומרת אין כלום הזוי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר