שדה התעופה בהרצליה. צילום עזרא לוי
שדה התעופה בהרצליה. צילום עזרא לוי

עיריית הרצליה: תרגיל אווירובטי מסוכן מעל בתי תושבים הופסק לאחר התערבות של ראש העירייה

לפי פדלון, המטוסים טסו בצורה מסוכנת, צמודים זה לזה ובמרחק של מטרים בודדים מעל בתי תושבים. השיטור העירוני הוזעק לשדה התעופה בעיר בדרישה להנחית את המטוסים

פורסם בתאריך: 18.7.20 14:53

תרגיל אווירובטיקה של שני מטוסים קלים, שבוצע היום (שבת) מעל בתי תושבים בהרצליה וכפר שמריהו, הופסק הבוקר לאחר התערבות של ראש עיריית הרצליה משה פדלון. כך מסרה עיריית הרצליה. לפי הודעה שפרסמה העירייה פדלון הבחין הבוקר בשני המטוסים הקלים טסים במבנה, צמודים זה לזה, מטוס על גב מטוס, "ובקרבה מסוכנת של מטרים בודדים מעל בניינים בהרצליה וכפר שמריהו", לשון ההודעה.

עוד נמסר כי "לאחר ניסיונות טלפוניים לעצור את המטס, הזעיק ראש העירייה את כוחות השיטור העירוני שהגיעו במהירות, יחד עם ראש מועצת כפר שמריהו סרג' קורישיא, אל שדה התעופה הרצליה, בדרישה בהולה למגדל הפיקוח להנחית מיידית את המטוסים. רשות שדות התעופה הודיעה כי המטוסים מקורקעים עד לתום חקירה".

פדלון: "המטוסים טסו בצמידות לבתי מגורים, תוך ביצוע פעלולי אווירובטיקה מעל שטח עירוני בנוי, ארוע שעלול היה להסתיים באסון והיווה סכנה לחיי אדם". קורשיא: "הטיסות משדה התעופה חורגות מנתיבי הטיסה המאושרים תוך סיכון חיים. לא נהסס לנקוט בכל האמצעים כאשר מדובר בחיי אדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר