משה פדלון בחוף אכדיה. צילום באדיבות עיריית הרצליה

פדלון בקריאה לנתניהו: השאר את חופי הרחצה פתוחים בסופי השבוע

ראש עיריית הרצליה, המשמש גם כיו"ר פורום רשויות החוף, שלח בשם הפורום מכתב לראש הממשלה ולשר הבריאות וקורא להם לשקול מחדש את ההחלטה: "נתוני ההדבקות מלמדים אותנו כי חופי הים הפתוחים אינם מהווים מוקד הדבקה משמעותי, אם בכלל"

פורסם בתאריך: 19.7.20 16:44

‏‏ראש עיריית הרצליה משה פדלון, בכובעו כיו"ר פורום רשויות החוף, שלח היום, יחד עם מנהל הפורום אופיר פינס, מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין, ראש המל"ל ח"כ מאיר בן שבת ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס בו הוא מביע, בשם הפורום, התנגדות לכוונה לסגור את חופי הרחצה בישראל בסופי השבוע.

"בעקבות קריאת הממשלה לסגירה של כלל חופי הרחצה בסופי שבוע, בשל התפשטות נגיף הקורונה, ברצוננו להביע את התנגדותנו לקבלת החלטה שכזו, בשם פורום רשויות החוף", כתבו פדלון ופינס, "במיוחד בתקופה קשה זו שבה אנשים רבים מבקשים בסופי שבוע למצוא מפלט ומרגוע אין מקום מתאים יותר מחופי הים. עונת הרחצה 2020 נפתחה באיחור, בתאריך 20/5/2020, לאחר שהחופים ביצעו התאמות ונערכו לקבלת הנופשים בהתאם לכללי ה'תו הסגול'. נתוני ההדבקות מלמדים אותנו כי חופי הים הפתוחים אינם מהווים מוקד הדבקה משמעותי, אם בכלל. אין ספק כי עדיף שהציבור המבקש להתאוורר מחוץ לביתו יבחר בחוף הים הבטוח יותר, מאשר לפקוד מקומות סגורים סבירות ההדבקה גבוהה יותר. מטעמים אלו נבקשכם לשקול מחדש את הנושא ולקבל החלטה שמיטיבה עם הציבור כולו".

נציין שסגן שר הבריאות יואב קיש תמך היום בהמלצת ועדת הקורונה של הכנסת להשאיר את חופי הים והבריכות פתוחים גם בסופי השבוע. קיש אמר היום בוועדה כי בממשלה יחפשו מתווה שיאפשר את פתיחת חופי הים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ורה שטיינגרט

    סוגרים על משפחות עם ילדים מכל הכיוונים. מקווה שקריאתך תשמע ותיושם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר