יואב צ'סלר ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק

אחיו של יואב צ'סלר ז"ל: "הוא אהב את הרצליה והכיר בה כל פינה. המוות שלו קשה לנו מאוד"

יואב צ'סלר, בן למשפחה ממייסדות הרצליה, שחקן כדוריד שהיה גם כתב ספורט בצומת השרון, הובא אתמול למנוחות בבית העלמין הישן בעיר. הוא נטמן ליד קברו של אחיו חיים, שנפטר גם הוא מסרטן לפני 29 שנים

פורסם בתאריך: 20.7.20 12:50

אתמול (ראשון) הובא יואב צ'סלר, מי שמכונה "הילד של הרצליה", למנוחות בבית העלמין הישן פינסקר בהרצליה. הוא נפטר ממחלת הסרטן בגיל 69 והותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ונכד.

צ'סלר ז"ל נולד לאחת המשפחות הוותיקות בהרצליה יחד עם שני אחים נוספים. לבני המשפחה היה קיוסק ברחוב סוקולוב שברבות הימים צ'סלר הפעיל. לאורך השנים שיחק צ'סלר כדוריד מקצועני עם שני אחיו, וכשפרש שימש ככתב ספורט במקומונים שונים בעיר בהם גם "צומת השרון". מכיוון שנהג לגזור ולשמור את כתבותיו הארכיון שיצר תפח וגדל לאורך השנים וחלקו הגדול נתרם למוזיאון הראשונים בהרצליה. צ'סלר גם היה חבר אגד במשך שנים ונהג אוטובוס במשך 25 שנה ולאחר מכן שימש כנהג מונית.

אחיו של יואב, איציק צ'סלר, הגדול ממנו ב-13 שנים וחצי, מספר: "בחודשים האחרונים יואב סבל מאוד מהמחלה וכעת הוא נגאל מייסוריו. הוא נקבר ליד קברו של האח שלנו, חיים, שמת לפני 29 שנים, גם הוא ממחלת הסרטן. זו הייתה בקשתו. הוא היה איש משפחה, בשבילו זה היה הכי חשוב, הוא מאוד דאג לילדים שלו. הוא היה אדם מסור למשפחה ולחברים והמוות שלו קשה לנו מאוד. ההורים שלנו הלכו, האח הלך ונשארתי אני אחרון מהמשפחה המקורית. מבחינת הגיל הייתי צריך ללכת לפניו אבל הוא לא שמר על הבריאות שלו וזה פגע בו. הייתי בקשר הדוק איתו עד יום מותו. ביום שישי האחרון ראיתי אותו בבית החולים מונשם, נושם את הנשימות האחרונות שלו".

יואב צ'סלר ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק

על העיסוק בספורט סיפר איציק: "כולנו, שלושת האחים, שיחקנו כדוריד בקבוצות שונות. יש המון כתבות עלינו. אחר כך יואב התחיל לכתוב בעיתון שאתה כותב בו עכשיו בתור כתב ספורט. היה לו זיכרון פונמנלי, הוא ידע המון פרטים על הרצליה עצמה. הוא היה פטריוט ואהב את העיר והכיר בה כל פינה. הוא גם היה בקיא מאוד בספורט. בכתבותיו הוא פרגן מאוד לאנשים".

הקיוסק המשפחתי הפך לדברי איציק לשם דבר בעיר. "זה היה קיוסק של ההורים שלי ואז יואב המשיך את זה", הוא אומר, "זה הפך להיות אזור מפגש של כל בני הרצליה. זה דור הולך ונעלם. עכשיו נשארו רק זיכרונות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. י.אלמליח

    ראיתי אותו יום אחד עובר עם המיניבוס והייתי עם סלים , הוא לא חשב לרגע ועצר לעזור לי ולקח אותי עד הבית ,איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא

  2. גדי

    אדם יקר וטוב לב מאין כמוהו .כל כך אהב ספורט והבריות החזירו לו אהבה.

    יהי זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר