זירת התאונה. צילום מד"א
זירת התאונה. צילום מד"א

תאונה קטלנית בהרצליה: הולך רגל נדרס על ידי משאית

חובשים ופארמדיקים של מד"א מצאו את הולך הרגל, כבן 70, עם פגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 24.7.20 14:30

הולך רגל כבן 70 נהרג היום (שישי) ברחוב יוסף נבו בהרצליה לאחר שנפגע על ידי משאית. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הולך הרגל עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, וקבעו את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס ופראמדיק מד"א עידן שינה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר שבוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אני

    לא יודעים עדיין מה קרה בדיוק אבל יודעים בבירור שהוצאת הכיכר והתקנת רמזורים במקום עשה רק בלגאן בכל האיזור , לנהגים וכנראה גם להולכי רגל. אין תמרורים ברורים, סגרו כבישים , המקום התמלא מכוניות סתם כי עכשיו מחכים שהרמזור יתחלף, פקקים ועצבים… לא מובן מה נעשה טוב לעומת מה שהיה…ואם בא לשרת את האזרח או את הכיס של המהנדסים הלא מוצלחים. התאונה המחרידה שקרתה היום אומרת את כל האמת….

  2. מוקי

    צומת שבעת הכוכבים בהרצליה מסוכנת מאוד עכשיו לאחר השינוי עוד יותר מסוכנת

  3. השוטר אזולאי

    נהג ערבי. בוחני התנועה שוקלים איזה כריך מהנה יתנו בזמן המתנה למילוי טפסים שמימלא לא יהיו בשימוש מיוחד בבית משפט. הנבל יהיה בבית להמשך חיים שיגרתי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר