כלבייה חדשה בהרצליה. צילום עיריית הרצליה
הכלבייה בהרצליה. צילום עיריית הרצליה

תושבת שננשכה על ידי כלב מנסה לאתר את הבעלים: "הוא אמר לי 'הכלב שלי תוקף אנשים שהוא לא אוהב'"

למזלה של מיכל חסון-גלייזר היא לא נפצעה מהנשיכה, אלא רק נגרם לה קרע במכנסיים. "הוא לא כעס עליו, פשוט משך בכתפיים ועשה לי פרצוף של מה את מעירה לי בכלל", היא מספרת

פורסם בתאריך: 27.7.20 14:49

תושבת שכונת הרצליה הצעירה ננשכה אתמול בישבנה על ידי כלב שהיה קשור ברצועה והוחזק על ידי בעליו. לטענתה הבעלים, שהיה לדבריה אדיש ואפילו לא התנצל, אמר שהכלב נוהג לתקוף אנשים שהוא לא אוהב ועזב את המקום. למזלה היא לא נחבלה אלא רק נקרע לה הג'ינס, אבל כעת היא מחפשת את הבעלים כדי לדאוג לכך שהכלב לא יתקוף שכנים נוספים.

מיכל חסון-גלייזר, עמדה אתמול בכניסה לבניין שלה ברחוב א.ד גורדון, טיאטאה את העלים בשביל הכניסה. "הבחנתי באדם מבוגר עם שיער שיבה שהולך בחוץ בלי מסיכה ומחזיק ברצועה כלב לבן, די גדול, עם בנדנה על צווארו", היא מספרת, "סובבתי בחזרה את הראש כדי לחזור לעיסוקיי וצעדתי אחור תוך כדי טאטוא. פתאום הרגשתי מעין תפיסה חזקה בישבן. קפצתי ממקומי בבהלה קדימה וקלטתי שהכלב הביא לי ביס. לא ראיתי את זה בא בכלל".

איך הגבת?

"שאלתי את עצמי מה קרה פה עכשיו. אמרתי לו 'היי, תראה הכלב שלך קפץ עלי ונשך אותי'. הוא משך בכתפיו במבט שכאילו אין מה לעשות. המשכתי ואמרתי 'אתה מבין מה קרה פה? אז הוא הואיל לענות ואמר 'הכלב שלי ככה, הוא תוקף אנשים שהוא לא אוהב'. בדגש על ה'לא אוהב'. השבתי 'הוא לא מכיר אותי, מה יש לו לא לאהוב אותי?'. אז הוא הלך. הוא פשוט צפצף עלי. אפילו לא ביקש סליחה ושאל לשלומי. זה פשוט מרגיז. הוא נתן לי תחושה כאילו אני עשיתי לו משהו. זו הסרת אחריות טוטאלית".

קיבלת טיפול?

"למזלי השן שלו אמנם חדרה את הג'ינס וקרעה אותו אבל לא פצעה אותי".

אני מבין שעכשיו את מחפשת אותו. תתארי אותו ואת הכלב.

"הוא היה כלב לבן גדול עם בנדנה קשורה בצוואר. האיש היה מבוגר עם שיער שיבה. נראה לי שהוא גר בהמשך הרחוב, אבל הוא פשוט נעלם. מההלם לא חשבתי אפילו לשלוף את הנייד ולצלם. עליתי הביתה לבדוק את עצמי ולחלוק את החוויה הזו עם בעלי, שהוא עצמו מאמן כלבים. זו התנהגות חסרת אחריות. אם הבן שלי היה שם אלו יכלו להיות הפנים שלו. עוד יותר מרגיז אותי שאתה יודע שהכלב שלך הוא כזה והוא אינו מטופל, לא שם אפילו רסן, הוא לא כעס עליו, פשוט משך בכתפיים ועשה לי פרצוף של מה את מעירה לי בכלל".

חסון גלייזר העלתה פוסט לעמוד השכונה בתקווה שימצאו את בעל הכלב. "עד כה לא הצליחו לאתר אותו אבל השכן אמר שאולי הוא מכיר אותו כי הכלב הזה ניסה לתקוף כמה פעמים את הכלב שלו הקטן. לפי התיאור זה אותו אחד. אמרנו שאם הוא יחזור לפה נתפוס אתו שיחה ואולי גם הווטרינר העירוני יטפל בזה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר