משה פדלון. צילום עזרא לוי

פדלון מציע מתווה לאומי לחלוקת תווי קנייה למשפחות נזקקות: "מענה גם למשפחות וגם לעסקים"

ראש עיריית הרצליה פנה לראש הממשלה ולשר האוצר והציע לחלק לכל משפחה 1,500 שקלים בתווי קנייה, לקראת חגי תשרי: "כל הצדדים יוצאים מורווחים"

פורסם בתאריך: 27.7.20 16:15

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, פנה היום לראש הממשלה ושר האוצר בהצעה למתווה לאומי לחלוקת תווי קנייה לתושבים נזקקים, למימוש בעסקים המקומיים, לקראת ראש השנה וחגי תשרי. "זוהי העת לערבות הדדית", אומר פדלון, "גל התחלואה והמשבר הכלכלי שבעקבותיו גורמים נזק עמוק במישורים השונים ודורשים התכנסות ציבורית ושילוב זרועות של ממש. תכליתו של המתווה המוצע היא לייצר מענה מיידי ויעיל לרווחת המשפחות והעסקים".

פדלון מציע לחלק למשפחות נזקקות תלושים עברו רכישת מזון וציוד חומרי, כמו ציוד לבית הספר, ספרי לימוד והלבשה. לדבריו, מתווה זה יסייע להנעת הכלכלה המקומית והארצית. הוא הציע שהמדינה תחלק לכל משפחה 1,500 שקלים, שיינתנו ב-15 תלושי קנייה בגובה 100 שקלים כל אחד, כאשר חלוקת תווי הקנייה תתבצע על ידי הביטוח הלאומי.

"מימוש הסיוע הכספי יתבצע בעסקים הבינוניים והקטנים בעיר המגורים, ובכך יעודדו ויחזקו את הכלכלה המקומית", כתב פדלון, "בעלי העסקים השותפים ליוזמה יעבירו בסוף חודש ספטמבר את החשבוניות והתלושים למוסד לביטוח הלאומי וזה ישלם לבעלי העסקים תוך 30 ימים מהגשת החשבוניות וריכוז התשלומים. בהצעה זו כל הצדדים יוצאים מורווחים: משפחות שיוכלו לקנות את המצרכים הבסיסיים לקראת החג ועשרות אלפי חנויות שייהנו מהכנסה ופרנסה בכבוד. בנוסף לכך, המתווה יניע את כלכלת ישראל ב-1.5 מיליארד שקלים שיגיעו לכ-15 אלף בעלי עסקים בינוניים וקטנים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יפה

    המשפחות הנזקקות בהרצליה כמעט לכולם החיים השתנו בשנים האחרונות זה ביגוד וכסף מחזקים עוזרות בית שהם פעם היו עוזרות מכוניות לכל הילדים כל שבוע נשלחים ירקות וביצים אליהם

  2. המוכיח בשער

    ראשית תבטל אתה העלאת הארנונה בהרצליה, לפני שאתה נותן עצות לכל העולם.
    אין סיבה לחוקר הארנונה בהרצליה כאשר הסיבה לכך היא העלאת משכורות עובדי העיריה שמזלזלים בתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר