איתי פנקס ארד. צילום ראובן קופיצ'ינסקי
איתי פנקס ארד. צילום ראובן קופיצ'ינסקי

פרויקט "גאווה בסלון" מגיע להרצליה עם יליד העיר ופעיל הקהילה איתי פנקס ארד

פנקס ארד, יליד הרצליה, חבר מועצת עיריית תל אביב ובעבר יו"ר אגודת הלהט"ב בישראל, ישתף את סיפור חייו במפגש שיתקיים השנה לראשונה בזום

פורסם בתאריך: 28.7.20 08:53

עיריית הרצליה, בשיתוף האגודה למען הלהט"ב בישראל, מקיימת ביום שני הבא, 3 באוגוסט, מפגש בזום עם חבר מועצת עיריית תל אביב, יליד הרצליה, איתי פנקס ארד, במסגרת מיזם "גאווה בסלון" הארצי. במסגרת המפגש ישתף פנקס ארד את סיפור חייו ולאחר מכן יתקיים שיח פתוח עם המשתתפים. פנקס ארד, פעיל בקהילת הלהט"ב בישראל, כיהן כיו"ר אגודת הלהט"ב בישראל.

פרויקט "גאווה בסלון" הוא מיזם שבו הציבור הרחב מוזמן לשמוע על המאבק של הקהילה הגאה ממקור ראשון, מפי דמויות הפעילות בקהילה. הפרויקט מתקיים בסמוך למועדי הירצחם של שירה בנקי, שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים ביולי 2015, וניר כץ וליז טרובישי שנרצחו בפיגוע הירי בבר נוער בתל אביב באוגוסט 2009. ההרצאות כולן הן של דוברים ודוברות מקהילת הלהט״ב שיספרו את סיפור חייהם וחייהן האישי וינהלו דיון פתוח. "הפרויקט נולד מתוך ההבנה כי מפגשים אישיים ואמיתיים הם הדרך הכי טובה להסיר מחסומים וליצור חברה סולידרית ומכילה יותר", נמסר בהודעה של עיריית הרצליה.

השנה יתקיים לראשונה המפגש השנה בשיחות וידאו בזום בעקבות מגבלות מגפת הקורונה. הוא יתקיים כאמור ביום שני הבא, 3 באוגוסט, בין השעות 21:00-20:00. המפגש ללא עלות ובהרשמה מראש במייל: [email protected].


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר