משה פדלון. צילום עזרא לוי

פדלון מציע: עובדי העיריות יקבלו כשי תווי קנייה למימוש בעסקים מקומיים

ראש עיריית הרצליה פנה למזכ"ל ההסתדרות וליו"ר מרכז השלטו המקומי עם ההצעה: "מדובר בסכום מכובד של כמיליארד שקלים שיכול לאושש כ-20 אלף עסקים קטנים ובינוניים במדינה"

פורסם בתאריך: 4.8.20 18:08

ראש עיריית הרצליה משה פדלון, בשיתוף עם ועד עובדי העירייה, הציע היום, במכתב למזכ"ל הסתדרות העובדים ארנון בר דוד ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, לחלק לעובדי הרשויות המקומיות תווי קנייה לראש השנה שיהיו "תווי קנייה מקומיים", כלומר כאלה שמקבלי התווים יוכלו לממש אותם בעסקים בעיר.

"אני מעריך כי לקראת ראש השנה יחולקו במשק כשני מיליון תווי קניה בשווי של כ-500 שקלים בממוצע", כתב פדלון, "סכום מכובד של כמיליארד שקלים יכול לאושש כ-20 אלף עסקים קטנים ובינוניים במדינה. בחישוב גס, בפרק זמן קצר של כחודשיים (תוקף מימוש), עסקים אלו יוכלו ליהנות מהכנסות של כ-50 אלף שקלים בממוצע". הוא הוסיף: "אני קורא לכם לאמץ את היוזמה ולשפר את מצבם הכלכלי של כ-20 אלף עסקים בישראל במלחמתם הקיומית בימים אלו", חתם פדלון את מכתבו.

מהעירייה נמסר כי דברים ברוח זו שלח פדלון גם לעובדי העירייה, כשביקש מהם לבחור כמתנה תווי קנייה בעסקים הפועלים בעיר. "באפשרותכם לערוך את הקניות לקראת חגי תשרי בעסקים הפרוסים ברחבי העיר", כתב פדלון, "לחזק את ידם ולהעלות את המורל של בעלי החנויות והעסקים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר