צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

העירייה ביטלה סדנת העצמה לנערות: "האירוע אינו תואם את ערכי העירייה"

קיום הסדנה, שהיתה אמורה להתקיים בבריכת נורדאו העירונית וכללה נושאים כמו הרזיה והשמנה וסדנת סטיילינג, ספג ביקורת ברשתות החברתיות. "טוב שאין סדנת בישול, תפירה ושמירה על שלום בית", נכתב באחת התגובות

פורסם בתאריך: 6.8.20 13:41

עיריית הרצליה ביטלה סדנת העצמה לנערות, בגילאי 15-12, שהיתה אמורה להתקיים בבריכת נורדאו העירונית, במשך שמונה מפגשים, לאורך חודש אוגוסט. העירייה ספגה ביקורת ברשתות החברתיות על תכני הסדנה, שהוגדרה ככזו שתספק "כלים פרקטיים להעצמה אישית וביטחון עצמי".

בין השאר הסדנה, שאמורה הייתה להיות מועברת על ידי אורלי אלימלך, מאמנת כושר מוסמכת בעלת תואר שני בחינוך גופני ותזונאית טבעית, כללה שיעורי אימון ועיצוב הגוף, סדנת סטיילינג, תזונה נכונה לגילאי העשרה ("איך אפשר לאכול בהנאה ולהוריד במשקל"), סדנת ריקוד, סדנה להכנת ארוחת בוקר בריאה ואימון פילאטיס, שיעור בנושא הרכב הגוף ("הרזיה והשמנה") וקאוצ'ינג ("התמודדות עם קשיים ופתרונות").

תושבת העיר בשם נועה שוורץ שיתפה את המודעה שפורסמה וכתבה בסרקסטיות: "האם אי פעם הרגשת מועצמת כמו ביום שלימדו אותך להכין חטיפים בריאים כדי שלא תהיי שמנה וחסרת סטייל? בחודש הבא – סדנת העצמה לנערים: איך לא לבכות גם אם אתה ממש עצוב, הכנת שייק חלבון שמגדיל רק את איבר המין, סדנת פיתוי – איך להשיג את הבחורה שאתה רוצה באמצעות מניפולציות רגשיות, 10 דרכים לשלם בדייט גם אם אתה מרושש כדי שלא תמות לבד. איף".

הפוסט הזה קיבל מאות לייקים ולא מעט תגובות. בין השאר כתבו בתגובה: "פשוט בושה, כל הכסף הזה ואפילו לא חצי סדנה על איך ללכת עם ספר על הראש בלי שיפול?", וגם: "וואו אמאל'ה, טוב שאין סדנת בישול, תפירה ושמירה על שלום בית", ועוד.

עורך חדשות החוץ בחדשות 13, נדב איל, צייץ בטוויטר תוך שהוא משתף את המודעה וכתב: "אלוהים ישמור עיריית הרצליה", וגרף גם הוא לא מעט לייקים ותגובות.

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "הסדנה בוטלה. מדובר ביוזמה מקומית שלא אושרה באופן המקובל על ידי העירייה ולא תואמה באמצעותה. האירוע אינו תואם את ערכי העירייה שפועלת לקידום שוויון זכויות מגדרי ומתנערת מסטראוטיפים מגדריים. השנה היא 2020 ולא נקבל דברים ברוח זו בהרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר