צילום א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

העירייה תעניק הנחות לתושבים שיצאו לחל"ת עבור חוגי הספורט של בני הרצליה

כמו כן, תסבסד העירייה את התשלום על החוגים עבור משפחות נזקקות. עם זאת, מחירי פעילויות הספורט התחרותי צפויים לעלות

פורסם בתאריך: 19.8.20 08:05

עיריית הרצליה והעמותה העירונית בני הרצליה יסבסדו את התשלום עבור פעילויות הספורט שמפעילה העמותה עבור משפחות נזקקות בעיר בסך חצי מיליון שקל. כך החליט הוועד המנהל של בני הרצליה, בראשות סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, בשיתוף מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא. כמו כן, בהתאם להמלצתו של חבר דירקטוריון העמותה, חבר מועצת העיר מסיעת יש עתיד יריב פישר, יוענקו הנחות מיוחדות לתושבי העיר הנמצאים בחל"ת ומקבלים דמי אבטלה. הסכום יועבר ישירות לוועדת ההנחות העירונית למתן ההנחות למשפחות אלה.

פישר: "אני שמח שהצעתי התקבלה שכל מי שבשנה הזו לא יוכל לשלם את סכומי החוגים, לאור המצב הכלכלי שנוצר בקרב משפחות רבות בעיר ובעקבות משבר הקורונה, יהיה זכאי להנחה אוטומטית בחוגים. הנחות למי שנמצא בחל"ת או מובטל הפכו לצערנו למציאות קיימת. פעילותם השוטפת של ילדים בחוגים לא צריכה להפגע ולכן אנחנו נשאף, בתאום עם יו"ר החברה ומנכ"ל העירייה, שהתהליך יהיה מהיר, וללא בירוקרטיה מיותרת. במידת הצורך אם לא מקבלים את המענה הנדרש ניתן לפנות אלי כחבר דירקטוריון".

בנוסף החליטה העירייה שמחירי פעילויות הספורט העממי, שבהן משתתפים כיום כ-6,500 ילדים ובני נוער, ימשיכו להיות מסובסדים על ידי העירייה ומחיריהן לא יעלו. "עם זאת, הוחלט כי על מנת שלא תידרש העלאת מחירי החוגים והפעילויות של הספורט העממי וניתן יהיה להמשיך ולסבסד את המשך השתתפותם של ילדים רבים בהם, תבצע העמותה התאמת מחירים לפעילויות הספורט ההישגי-תחרותי ועלויותיהן יהיו מעתה בהתאם להיקף ההשקעה בצרכים השונים, הכוללים בין היתר: שעות אימונים, מאמנים ייעודיים, ציוד ואביזרים, תלבושות ועוד, כך, שעלות פעילויות אלו תותאם להיקף ההשקעה העירונית בהן", מסרה העירייה.

פעילויות הספורט יחזרו ב-1 בספטמבר. בבני הרצליה פעילים אלפי ספורטאים, בכל הגילאים ובכל רחבי העיר, במסגרות ספורט שונות, עממי והישגי, בהן כדורסל, כדורגל, כדוריד, כדורעף, פריסבי, טניס, ג'ודו, שחייה, בדמינטון, קפוארה, טניס שולחן, התעמלות, מחול ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר