צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תושבים: "נותקנו שעות מאספקת המים". מי הרצליה: "אחרי התקנת קו חדש אירעה תקלה"

תאגיד המים של הרצליה החליף השבוע קו מים ברחוב לוין. הפסקת המים, שהיתה אמורה להמשך ארבע שעות, נמשכה עד שעות הערב. מנכ"ל התאגיד: "לצערנו אחרי פתיחת המים היה פיצוץ וניגשו לתקן את זה. כמובן שלא הייתה כוונה שזה ימשך כל כך הרבה שעות"

פורסם בתאריך: 20.8.20 16:08

תושבים בהרצליה מתלוננים על התנהלות תאגיד המים מי הרצליה, לאחר שנותקו ביום שלישי השבוע למשך זמן ממושך מאספקת המים, שחרג בהרבה מהזמן שעליו התחייב התאגיד. זאת, מתברר, בעקבות תקלה.

אחת התושבות, המתגוררת ברחוב לוין בעיר, טוענת שקיבלה הודעה מוקדמת על כך שתהיה הפסקת מים למשך ארבע שעות, בין 11:30 ל-15:30. בפועל, כך היא טוענת, ההפסקה נמשכה עוד שעות ארוכות לאחר מכן ושיבשה את שגרת חייה. "חוצפה לעשות עבודות צנרת ברחוב ביום כזה חם ובשעות היום כשכולם זקוקים למי שתיה", כתבה באחת מקבוצות הפייסבוק, "אנשים זקוקים למי שתייה, בישול, מקלחות, ניקיון, שטיפת כלים, כביסות. עכשיו הגיעה משאית לחלק מים לתושבים, חזרנו לימי הצנע. שעות אני מתאפקת לא להיכנס לשירותים כי אין מים".

תושב אחר, שגר ברחוב יגאל אלון בעיר, טוען כי נותק גם הוא ממים, למרות שכלל לא קיבל הודעה על הפסקת מים מתוכננת.

שאולי אביב, מנכ"ל מי הרצליה, מסר בתגובה: "ברחוב לוין היתה מתוכננת הפסקת מים בעקבות התקנת קו חדש ברחוב ויצמן. אחרי ההתקנה פתחו מים ולצערנו היה פיצוץ וניגשו לתקן את זה. כמובן שלא הייתה כוונה שזה ימשך כל כך הרבה שעות. אחרי התקנת הקו החדש המטרה הייתה להתחבר לכל הרחובות הסמוכים, ובהתחברות אירע פיצוץ של אטם שברח החוצה ודרש תיקון של עוד כמה שעות. בינתיים דאגנו לעוקב מים לצרכי התושבים עד שסיימו את התיקון וחזרה אספקת המים. לגבי רחוב יגאל אלון, לא התקבלה שום תלונה ולא ידוע לנו על הפסקה באספקת המים שם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אביבית

    מה הקשר בין מנכל מי אביבים למי הרצליה???
    נראה הכשץתב פה התבלבל לגמרי

  2. לך דיבוק לך פשלון

    תאגיד המים זה אסופה של אנשים חצופים החיים על חשבון משלם הארנונה וגוזלים אותו. שימו לב להקפצת חשבון המים והחלפת המונה (זה עוקץ) . כמו בכל דבר פדלון כישלון

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר