אורן אוריאלי

חבר המועצה אורן אוריאלי מונה למנהל בית ספר ומתכונן לשנה לא שגרתית: "הקורונה היא הזדמנות"

אוריאלי, ששימש במקביל לחברותו במועצת עיריית הרצליה כמורה בחטיבות ביניים בעיר, ינהל בשנת הלימודים הקרובה את בית הספר "צופה השרון" באלפי מנשה

פורסם בתאריך: 23.8.20 08:09

חבר מועצת עיריית הרצליה, אורן אוריאלי, מונה למנהל בית הספר היסודי 'צופה השרון' באלפי מנשה. מדובר בתפקיד הניהולי הראשון בתחום החינוך של אוריאלי, בן ה-46, שימשיך בתפקידו במועצה בסיעת היחיד "דרך החינוך".

אוריאלי עסק בשבע השנים האחרונות בתחום החינוך, בין השאר כמורה להיסטוריה ואזרחות בחטיבות ביניים בהרצליה, ובשנה הקרובה הוא ישלים את התואר השני בהיסטוריה ויעבור קורס מנהלים. "לשמחתי אנשים מאמינים בי ומוניתי לתפקיד משמעותי בבית ספר עם כ-650 ילדים", מספר אוריאלי לצומת השרון. "בית הספר כולל גם חטיבה צעירה של גן חובה, כך שמדובר במוסד חינוכי גדול. זאת ההזדמנות שלי להביא לידי ביטוי את המשנה החינוכית שלי, שגם הביאה אותי להיבחר למועצת העיר. חשוב לי מאוד להקפיד על המוגנות של הילדים – הפיזית, הוירטואלית, הנפשית והרגשית. אני רוצה להנחיל לילדים חינוך לסקרנות, שממנה אפשר לצמוח למקומות שאין בהם גבול. אני רוצה להביא את בית הספר למקום הכי טוב שהוא יכול להיות בו, אעשה זאת יחד עם הקולגות שלי בבית הספר".

אתה נכנס לתפקיד בתחילתה של שנה לא שגרתית.

"בדיוק בימים אלה אני שוקד על העניין הזה. למזלי, בית הספר כבר קבע מתווה בהתאם למתווה של משרד החינוך. אנחנו כמובן נעמוד בהוראות משרד החינוך לעניין הזה, עם שמץ של יצירתיות שהיא תמיד חשובה בכל הקשור לתחושה הטובה של הילדים. המפתח מבחינתי זה שהילד יחזור הביתה ויגיד להורים שהוא מחכה כבר לחזור מחר לבית הספר".

יש קושי להתכונן לשנה החדשה עם הבלבול בהנחיות הממשלה?

"נכון לעכשיו אנחנו פועלים לפי המתווה הנוכחי שיצא. ככל שיהיו שינויים ארגוניים או גופים שיתמרמרו, אנחנו נערך בהתאם. אין תחליף להגיון בריא, לעבודה מסודרת ולשיתוף של ההורים בסיטואציה הזאת. מבחינת גודל האוכלוסיה, אלפי מנשה היא כמו שכונה בהרצליה, אז השיתוף והמעורבות הקהילתית מאוד גדולה והכל עושים יחד, אחד עם השני".

מה דעתך על התכנית של עיריית הרצליה, במסגרתה יתקיימו חלק מהשיעורים במרחבים עירוניים?

"אני חושב שמדובר בתכנית מצוינת ותרמתי את חלקי לה, כולל הצעות לשימוש במבנים ציבוריים ופרטיים שסגורים כרגע. כל עסק שכרגע עומד בשיממונו, לא פעיל, בוודאי אם הוא ציבורי וגם אם הוא פרטי, צריך לעשות בו שימוש כדי לרווח את הכיתות. זה מיישם עיקרון מאוד חשוב בעיניי לגבי סביבות הלמידה – הסביבה לא יכולה להיות רק הכיתה עם כיסאות המתכת ושולחנות הפורמייקה. יש הזדמנות עכשיו, בעקבות הקורונה, להרחיב את מרחבי הלמידה באופן כזה שייצרו אצל הילדים רצון, סקרנות ומוטיביציה ללמידה".

תצליח לשלב ניהול בית ספר עם חברות במועצת העיר?

"גם אם אני מנהל בית ספר באלפי מנשה, ועד כמה שזה דורש וזה ידרוש המון, אני לעולם לא אזנח את תפקידי כחבר מועצה בהרצליה. תמיד אעמוד לרשות הציבור ושלא יהיה ספק בזה לרגע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בושה

    עוד אפס שיושב בקואלציה של פשלון. מרצ והסיעת יחיד של החפרפת הזו הם אלו שתומכים בראש עיר של קבלנים ושל חרדים ומטורפים כמו צדיקוב. שומר נפשו ירחק מהבחור הזה. לא פלא שהלך לחנך ילדים של פושעים בינלאמיים בהתנחבליות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר