די בר. צילום ארכיון. באדיבות א.א .אביב הפקות בעמ

הפרו את התקנות: צו סגירה מינהלי לדי בר, קנס של 5,000 שקל לקסיופיאה

אתמול נערך לבעלי העסקים שימוע במשטרה לאחר שהפרו את מגבלות ההתקהלות ולא הקפידו על עטיית מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי

פורסם בתאריך: 20.8.20 10:53

המשטרה סגרה אתמול (רביעי) בצו מינהלי, לארבעה ימים, את הבר די בר שברחוב אבא אבן בהרצליה וקנסה ב-5,000 שקל את אולם האירועים קסיופיאה שבקניון ארנה בעיר. כך נודע לצומת השרון. זאת לאחר שימוע שנערך לשני בעלי העסקים אתמול במשטרה בעקבות הפרות של חוק לתיקון ולקיום תוקפן של תקנות נגיף הקורונה וצו בריאות העם.

השימועים בוצעו על ידי קצין משטרה. לצומת השרון נודע כי צו הסגירה המינהלי לדי בר הוצא לאחר שלטענת המשטרה בסוף השבוע הקודם הופעל המקום תוך הפרת מגבלות התקהלות וללא הקפדה על עטיית מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי. הקנס לאולם האירועים קסיופיאה ניתן לאחר שבמשטרה טענו שביום שלישי הופעל המקום תוך הפרת מגבלות ההתקהלות כאשר מספר הנוכחים במקום היה גבוה מהמותר, וגם שם מבלי שהנוכחים הקפידו על עטיית מסיכות וריחוק חברתי.

קסיופיאה. צילום עזרא לוי

"במשטרה מדגישים כי האחריות הבלעדית לשלומו של הציבור הבא בין כתליו של בתי העסק מוטלת על הבעלים וכי האינטרס הציבורי, קרי: שמירה על שלום הציבור ובטחונו, עולה על האינטרס האישי", אמרו במשטרה. "המשטרה רואה בחומרה רבה התנהלות זו, המפרה באופן בוטה את תקנות שעת חירום, תוך גרימת סיכון חיי הציבור. במקומות בהם נגלה כי, במודע וביודעין, הופרו התקנות, תוך סיכון חיי אדם ופגיעה בבריאות הציבור, הרי שהמשטרה תאכוף את התקנות תוך רישום דוחות וסגירת המקומות בהתאם לסמכויות הנתונות לנו ולפי הוראות החוק".

תגובות בעלי העסקים יובאו כשיתקבלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר