רכב חונה על המדרכה בכביש המוביל למלון דן אכדיה
רכב חונה על המדרכה בכביש המוביל למלון דן אכדיה

תלונה: המשטרה לא מטפלת בנהגים שחונים על המדרכה בכביש המוביל לדן אכדיה

"כשפנינו למשטרה אמרו לנו שלא ניתן לאכוף כי מדובר בשטח פרטי", טוענת התושבת שושנה ורטהיימר. גורם במשטרה: "אין דבר כזה. כל מקום שמסומן ומאושר כחוק, המשטרה נותנת התייחסות ומגישה סיוע"

פורסם בתאריך: 27.8.20 09:34

תושבים המתגוררים באזור רחוב רמת ים בהרצליה מתלוננים על היעדר אכיפה של המשטרה ושל העירייה כלפי נהגים שחונים על המדרכות וחוסמים את הגישה לעגלות נכה ועגלות תינוק, בעיקר במדרכה הסמוכה לפנייה מרחוב רמת ים לכיוון מלון דן אכדיה, משם יש גם ירידה לחוף ולמסעדת ים 7. התושבים טוענים כי בפנייה למשטרה, נאמר להם כי שטח המדרכה הינו פרטי, בבעלות המלון, וכי אין באפשרותם לאכוף את עבירות החניה במקום.

"יש כאן המון אנשים שחונים על המדרכה", מספרת התושבת שושנה ורטהיימר, "מילא שהיו חוסמים חלק קטן מהמדרכה, אבל הם חונים על כולה ואין אפשרות לעבור שם. כשפנינו למשטרה אמרו לנו שלא ניתן לאכוף כי מדובר בשטח פרטי, טיעון שנשמע לנו מוזר. הדבר הזה נמשך תקופה ארוכה, בעיקר בסופי שבוע כשמגיעים הרבה אנשים לים, אבל גם במספר מקרים באמצע השבוע. לא יתכן שאנשים עם כיסאות גלגלים לא יוכלו לעבור במדרכה".

גורם במשטרה אמר בתגובה: "אירועים של חסימות מעבר מטופלים באופן עקרוני על ידי העירייה. מתחילת השנה היו פחות מעשרה אירועים שטופלו על ידי המשטרה, כי רוב הפניות מגיעות לעירייה. בכל המקרים האלה המשטרה הגיעה ונתנה מענה. אין דבר כזה שאין התייחסות. כל מקום שמסומן והוא מאושר כחוק, המשטרה נותנת התייחסות ומגישה סיוע".

מעיריית הרצליה לא התקבלה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    פעם הייתה משטרה גם אני כתושבת התלוננתי שחונים על המדרכה מבצעים עבירות יד אחד על ההגה ויד שניה עם כוס קפה או טלפון ובמקום לפנות ימינה שעה שאין פניה שמאלה יש להסתובב במעגל ולפנות שמאלה איך אמר לי משהו מהרחוב המשטרה חברים שלנו וכל זה ברחוב הרב מימון והוא צודק ובנוסף מתנהל משהו מסריח מאוד ברחוב והיא נותנת חסינות על הנעשה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר