פראמדיקים מטפלים בגבר שטבע בחוף הנכים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פראמדיקים מטפלים בבן גל ז"ל. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מת בבית החולים ערן בן גל, שטבע בחוף אכדיה לפני כשבועיים

בן גל מת בלילה שבין חמישי לשישי בבית החולים איכילוב, שם היה מאושפז מאז שטבע. מבלים שהיו בחוף בזמן הטביעה העידו בשיחות עם צומת השרון על חשש לרשלנות חמורה של המצילים

פורסם בתאריך: 12.9.20 15:29

תושב חדרה ערן בן גל, שטבע בחוף אכדיה בהרצליה ביום שבת לפני כשבועיים, מת בלילה שבין חמישי לשישי בבית החולים איכילוב, שם היה מאושפז מאז שטבע.

נזכיר שמבלים שהיו בחוף בזמן הטביעה העידו בשיחות עם צומת השרון על חשש לרשלנות חמורה של צוות המצילים בחוף. "הגיעו שתי נשים מבוגרות שישבו קודם לכן ליד המזח, ואמרו למצילים שיש בן אדם שטבע. המציל הסתכל ברפרוף עם המשקפת ואמר שזה כלום. הזמן עבר ובינתיים המצילים ישבו בסוכה ופיצחו גרעינים", סיפרה אחת העדות לצומת השרון, "אחרי משהו כמו 20 דקות מאז שהנשים התריעו בפניהם, הם כנראה ראו שאכן יש גבר שטבע ורצו לעברו. הם התקשו להוציא אותו מהמים והוא אפילו נפל להם בדרך. הוא הגיע לחוף במצב לא טוב, כשקצף יוצא לו מהפה ואין דופק".

עדה נוספת שהייתה במקום סיפרה לצומת השרון: "שתי נשים הגיעו לסוכת המציל ואמרו שיש מישהו שטבע ליד שובר הגלים. הם התחננו שיילכו לראות, אבל הסתכלו במשקפת, אמרו שזה סלעים ואין שם כלום. הבחורות התעקשו אבל כלום לא עזר. ישבו שם חמישה מצילים לפחות ופשוט פיצחו גרעינים. אחרי דקות ארוכות ראינו אותם יורדים במהירות, הם הוציאו אותו משם אחרי שהוא נפל להם בדרך והגיע לחוף כשהוא מחוסר הכרה. הוציאו לו כמויות מים עצומות מהגוף. לא ראינו שם אף אחד שקרוב אליו".

מעיריית הרצליה נמסר אז בתגובה: "כמו כל אירוע טביעה גם ארוע זה ייחקר עד תום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר