בניין עיריית הרצליה מואר בוורוד. תמונת ארכיון. צילום באדיבות העירייה
בניין עיריית הרצליה מואר בוורוד. תמונת ארכיון. צילום באדיבות העירייה

הרצאות בזום ותערוכה דיגיטלית: בצל הקורונה, הרצליה מציינת את חודש המודעות לסרטן השד

אפרת רוזמן עיני ותמי רוטפלד יעבירו הרצאות, התערוכה "שלמות" תעלה בדף הפייסבוק של מינהל הנשים ובניין העירייה יואר בוורוד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 11.10.20 14:20

עיריית הרצליה מציינת השבוע את חודש המודעות לסרטן השד ותקיים, בצל הקורונה, פעילויות ואירועים מקוונים. בין התאריכים 15-12 באוקטובר גם יואר בניין העירייה בורוד, וב-15 באוקטובר יואר גם בית קינן בוורוד.

את האירועים מוביל מינהל נשים בעירייה, בשיתוף מחלקת הבריאות העירונית. ביום רביעי, 14 באוקטובר, בשעה 19:00, תתקיים בזום הרצאתה של אפרת רוזמן עיני "לי זה קרה". רוזמן עיני, שהחלימה מסרטן השד, תספר בהומור על משברים בחיים, ניסים, נקודת אחיזה, נפילות, עליות וכל מה שבאמת חשוב כדי לצלוח את המחלה. למחרת, יום חמישי, 22 באוקטובר, בשעה 11:00, תתקיים הרצאתה בזום של תמי רוטפלד "כלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית להתמודדות במצבי גוף נפש ואתגרי החיים". במסגרת ההרצאה יוצגו סיפורים מחיי היום יום על התמודדות במצבים מאתגרים וכיצד בכלים פרקטיים מעולם הפסיכולוגיה החיובית אפשר להתגבר על תקופות אלו. קישור לשתי ההרצאות אפשר למצוא בעמוד הפייסבוק של מינהל נשים-עיריית הרצליה ובאתר העירייה.

בנוסף, בעמוד הפייסבוק של מינהל הנשים בעירייה תעלה התערוכה "שלמות", שמביאה סיפורים ותמונות של נשים מהרצליה שחלו בסרטן. התערוכה הוצגה בשנה שעברה בבניין העירייה ובמתנ"סים העירוניים וזכתה להיענות רבה, והיא תעלה השנה עם משתתפות חדשות, כאמור במדיה הדיגיטלית.

בתוך כך העירייה, יחד עם הסופרת תושבת העיר קרין אהרון, תתרום לנשים בעיר 200 עותקים של הספר "גנים טובים" שכתבה אהרון ומספר על אמא צעירה שמגלה שהיא נשאית של הגן האחראי לסרטן השד וסרטן השחלה.

פרטים נוספים על כל האירועים באתר העירייה ובעמוד הפייסבוק העירוני, ובעמוד הפייסבוק של מינהל נשים-עיריית הרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר