אוטובוסים של מטרופולין. צילום רגב כלף

קווי מטרופולין חוזרים לפעול במתכונת כמעט מלאה

גם מרבית עמדות "על הקו", להטענת והנפקת כרטיסי רב קו, יחזרו מחר לפעילות. עד לחזרה ללימודים לא יפעלו קווי ההסעות הייעודים לתלמידים באזור השרון

פורסם בתאריך: 12.10.20 11:23

החל ממחר (שלישי) חוזרים לפעול במתכונת כמעט מלאה כל קווי השירות של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, ובכלל זה הקווים באזור כפר סבא, רעננה והרצליה. כך מסרה הבוקר החברה. הקווים יפעלו בימי חול ובמוצאי שבת עד השעה 22:00 ובימי שישי ומוצ"ש לא יופעלו כל קווי השירות הבינעירוניים. נזכיר שעם החלטת הממשלה על סגר כללי, החל מ-29 בספטמבר פועלת התחבורה הציבורית בכל הארץ במתכונת מצומצמת, בתדירות נמוכה וברשת קווים בסיסית בלבד.

עד לחזרת התלמידים למוסדות הלימוד לא יפעלו קווי ההסעות הייעודים לתלמידים באזור השרון וכמו כן לא יפעלו קווי הלילה. עוד נמסר ממטרופולין שמרבית עמדות "על הקו", להטענת והנפקת כרטיסי רב קו, יחזרו לפעילות ביום שלישי. במהלך הנסיעה באוטובוסים יש חובה לעטות מסכות. חל איסור לאכול במהלך הנסיעה (אלא אם האכילה נדרשת על מנת לשמור על בריאות הנוסע). הנסיעה באוטובוסים תתקיים כאשר חלונות האוטובוסים פתוחים ככל שניתן ואין לסגור את החלונות במהלך הנסיעה. כמו כן לא תתאפשר ישיבה בשורה שמאחורי הנהג, פרט לאוטובוסים בהם הותקנו מחיצות. מספר הנוסעים המותר באוטובוס עירוני 32 נוסעים ובאוטובוס בינעירוני 30. הנסיעה באוטובוסים בינעירוניים מותרת בישיבה בלבד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר