תיכון היובל
תיכון היובל. צילום עזרא לוי

טרגדיה גדולה: תלמידת כיתה י' בתיכון היובל נפטרה לאחר מאבק במחלה קשה

רק לפני כשבוע וחצי קהילת נווה עמל נרתמה לסייע לנערה בת ה-15 בחיפוש אחר תרומת דם מיוחדת שיכולה לסייע לה ותוך זמן קצר פנו תורמים רבים. בתיכון מקיימים הבוקר כינוסים כיתתיים בזום

פורסם בתאריך: 22.10.20 11:15

תלמידת כיתה י' בתיכון היובל בהרצליה נפטרה אתמול בלילה ממחלה קשה. מועד הלווייתה טרם נקבע. רק לפני כשבוע וחצי קהילת נווה עמל נרתמה לסייע לנערה בת ה-15 בחיפוש אחר תרומת דם מיוחדת שיכולה לסייע לה ותוך זמן קצר פנו תורמים רבים.

הבוקר נשלחה מתיכון היובל הודעה להורי תלמידי שכבת י'. בהודעה נכתב: "שלום רב לכל הורי ותלמידי שכבת יוד, בצער רב אנו מודיעות על פטירתה בטרם עת של תלמידת השכבה (כיתה י'5) לאחר שנאבקה בשנה האחרונה במחלה נדירה וקשה. הבוקר נקיים כינוסים כיתתיים (לצערנו הרב בזום) ולאחר מכן נאפשר למי מתלמידי השכבה שירצו להגיע לבית הספר לשיח, תמיכה ושיתוף. נבקש ממי שרוצה להגיע לעדכן את המחנך/ת על מנת שנוכל להתארגן בקבוצות בהתאם להנחיות התקופה.

"רבים מתלמידי השכבה הכירו את התלמידה, אשר הגיעה אלינו מחטיבת רעות ואנו מניחות שחלקם כבר עודכנו. ידוע לנו גם כי חבריה הטובים לומדים בשכבה וכי גם חלקכם, ההורים הכרתם אותה היטב. חשוב לנו להדגיש כי אנו כאן עבור כל תלמיד/הורה שיזדקק. חשוב כי בימים אלו תשימו לב לתגובות ילדיכם, סיטואציות שכאלו עשויות להשפיע ולהעלות חששות, מחשבות וזיכרונות גם עבור מי שלא הכיר אותה מקרוב או בכלל. אנא עדכנו את המחנך/ת ואת נעמה היועצת בכל דבר אשר תראו לנכון/ תרצו להתייעץ/ לשתף.

"אנו ומחנכי השכבה כאן עבורם ועבורכם. דווקא בתקופה זו חשוב שהתלמידים יתמכו ויעזרו אחד בשני, בכם ההורים ובנו, כך שאף אחד לא יישאר לבד עם הקושי. תנחומינו הכנים למשפחה ולחברים, הנהלת בית הספר, צוות המורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אשר

    אוי איזה צער נערה רק בת 15 נפטרה בשל מחלה קשה אין מילים איך לנחם את משפחתה והקרובים לה אסון נורא ואיום כאבי בצערכם שאין לא מזור ת.נ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר