דניאל אייזנברג צדיקים

מהסופ"ש הקרוב: קווי השבת למוקדי הבילוי בהרצליה ותל אביב חוזרים לפעול

פעילות הקווים הופסקה בסוף השבוע של ה-19-18 בספטמבר, עם כניסתו לתוקף של הסגר השני. הקווים נוסעים אל הפארק, אל קניון שבעת הכוכבים ואל חופי הרחצה בהרצליה, וממשיכים גם אל צפון תל אביב

פורסם בתאריך: 26.10.20 10:38

עיריית הרצליה חוזרת להפעיל, החל מסוף השבוע הקרוב, את קווי השבת ("קווי החוף") הפועלים בסופי השבוע ומאפשרים לנסוע ללא עלות למוקדי הבילוי בהרצליה ובתל אביב. פעילות הקווים הופסקה בסוף השבוע של ה-19-18 בספטמבר, עם כניסתו לתוקף של הסגר השני.

"הסגר נגמר והחל מסוף השבוע הקרוב קווי החוף חוזרים", הודיעה חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התחבורה דניאל אייזנברג צדיקים, "היום התבשרנו שיש מתחת ל-100 חולים מאומתים בהרצליה והחלטנו להחזיר את‏‎ השירות. השירות ישוב לפעילות החל מסוף השבוע הזה, ובהתאם להנחיות של משרד הבריאות. העלייה להסעה תתאפשר רק עם מסכה".

שני הקווים, "קו הבריגדה" ו"קו הרב קוק", המכונים "קווי החוף", פועלים בצירים הראשיים של הרצליה אל מוקדי הבילוי בעיר, אל הפארק, אל קניון שבעת הכוכבים ואל חופי הרחצה בהרצליה, וממשיכים גם אל שדרות רוקח ודרך נמיר בצפון תל אביב שם הם מתחברים אל שירותי התחבורה שמפעילה עיריית תל אביב בסופי השבוע.

מידע מפורט על מסלולי הקווים, זמני הפעילות ומיקום התחנות באתר העירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר