אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הגשם בהרצליה: התחזית, ההיערכות והפסקות החשמל

הגשם מתחזק היום והטמפרטורות ימשיכו לרדת. כמו כן יש חשש לשטפונות. בעירייה עדכנו כי השלימו את ההיערכות והעבירו הנחיות לתושבים. אמש: הפסקות חשמל בשכונות בצפון הרצליה

פורסם בתאריך: 4.11.20 07:10

אחרי גשם קל שירד אתמול (שלישי), היום צפוי הגשם להתחזק והטמפרטורות ימשיכו לרדת. "ברביעי בבוקר יתחילו לרדת גשמים חזקים, מלווים בסופות רעמים, שצפויים להימשך במהלך היום והטמפרטורות ירדו במידה ניכרת", אומר נחום מליק, חזאי בחברת מטאו טק, "בגלל האפשרות שירדו כמויות גשם גדולות בפרקי זמן קצרים, קיים חשש להצפות במקומות נמוכים כמו בכבישים, חניונים וכדומה. ביום חמישי הגשמים אמורים להיחלש, אבל ימשיכו לרדת מדי פעם וכן ינשבו רוחות חזקות. מזג האוויר יהיה קר מהרגיל לעונה, 22 מעלות בשעות היום ו-15 מעלות בשעות הלילה. ביום שישי יהיה מעונן חלקית, עדיין צפוי להיות גשם מקומי. בשבת מזג אוויר יהיה מעונן חלקי, הטמפרטורות יעלו מעט ויש אפשרות לגשם קל בשעות הבוקר".

אפשר להגדיר את הגשם שיגיע כיורה?

"כן. הגשמים שיהיו באזור המרכז, גוש דן והסביבה, הם היורה".

בתוך כך התלוננו תושבים בשכונות בצפון הרצליה, בין השאר בנחלת עדה וגן רש"ל וגם בהרצליה הצעירה, נווה אמירים ובחלק מהרחובות בשכונת נווה עמל, על הפסקת חשמל שהיתה אמש החל מהשעה תשע בערב ועד שתיים לפנות בוקר לאחר גשמים שירדו באזור. בהרצליה הצעירה התלוננו הבוקר תושבים על הפסקת חשמל שנמשכת גם בשעה זו.

עיריית הרצליה תגברה את היערכותה ברחבי העיר לקראת מזג האוויר הסוער. מנהלי הרבעים נדרשו להקפיד על סילוק ערימות גזם ופסולת גם אם אלה אינם ימי ההוצאה הקבועים, כמו גם על ניקוי וטיאוט עלים מהרחובות והקולטנים, כולל בהפוגות בין הגשמים. בימים שבהם הסערה תהיה בשיאה יעמדו כונני גיזום לסילוק עצים שייפלו. ניידות פיקוח יסייעו בהכוונת התנועה במידת הצורך ויתקיים מעקב אחר ביצוע טיפול במפגעים.

מהעירייה נמסר שמחודש אוגוסט פועלת מחלקת פיקוח ובקרת תנועה של אגף תב"ל להסדיר את מערכת הניקוז של העיר, כולל ניקוי תעלות הניקוז וקולטנים, חידוש מחסומי הקולטן הנפרשים בעת חירום ונבדקו המשאבות העירוניות, כולל הפעלתן בפארק. במוסדות החינוך בוצעו עבודות ניקוי של מרזבים וגגות, ניקוי תעלות ניקוז, חיזוק ציוד על הגגות, ניקוי מסילות וגיזום מאסיבי של עצים העלולים לקרוס ברוח.

בעירייה מבקשים מהתושבים לנקוט משנה זהירות בימים גשומים, להימנע משימוש במעליות בעת הצפות, לנקות מראש מרזבים ופתחי ניקוז ולחזק פרגולות ומתקנים אשר עלולים להתנתק בעת רוח חזקה. כמו כן, על התושבים להמשיך לשמור על הנחיות הקורונה גם בימי החורף, באמצעות עטיית מסכה ושמירה על ריחוק חברתי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר