עופר לוי ואיה פרישקולניק מדביקים את המדבקה של מרחב בטוח בחטיבת הביניים רעות.
עופר לוי ואיה פרישקולניק מדביקים את המדבקה של מרחב בטוח בחטיבת הביניים רעות.

הרצליה הצטרפה למיזם "מרחב בטוח" בבתי הספר של האגודה למען הלהט"ב

במסגרת המיזם מוגדרים מרחבים בחטיבות ביניים ותיכונים שבהם יכולים התלמידים להרגיש בטוחים להיות מי שהם. המרחב הראשון נחנך השבוע בחטיבת רעות

פורסם בתאריך: 12.11.20 08:21

הרצליה הצטרפה למיזם "מרחב בטוח" של האגודה למען הלהט"ב בישראל, במסגרתו מוגדרים מרחבים בחטיבות ביניים ותיכונים שבהם יכולים התלמידים להרגיש בטוחים להיות מי שהם ולדבר על הכל בחופשיות.

בית הספר הראשון בהרצליה שחנך את המיזם הוא חטיבת הביניים רעות. סגן ראש עיריית הרצליה ויו"ר הוועדה לשוויון, סובלנות וגאווה עופר לוי, וממלאת מקום ראש העירייה וסגניתו, מחזיקת תיק החינוך איה פרישקולניק, הגיעו ביום שני השבוע לחטיבה והדביקו על דלת חדר המנהלת מדבקה של מרחב בטוח. כחלק מהמיזם יודבקו מדבקות של "מרחב בטוח" על מרחבים שונים בחטיבות הביניים והתיכונים בעיר, שייבחרו על ידי הנהלת בית הספר. על המדבקה נכתב: "כאן תוכלו לדבר, להתלבט ולהיות מי שאתם/ן מבלי שיבקרו אתכם/ן על רקע של נטייה מינית, זהות מגדרית או כל סיבה אחרת. כאן ניתן יחס של כבוד כלפי כל אדם". הרעיון מאחורי המיזם הוא לקדם גישה מכילה כלפי הציבור הלהט"בי והמתלבט ולקדם גישה של סובלנות וכבוד הדדי כלפי כלל האוכלוסייה.

מדבקת "מרחב בטוח" של האגודה למען הלהט"ב בישראל

לוי אמר: "אני ממשיך לעבוד למען עיר שיוויונית ומקבלת. שלשום בבוקר הגענו לחטיבת רעות כדי לחלק את המדבקה שמסמלת מרחב בטוח ונטול שיפוטיות כלפי תחושות ורגשות התלמידים והתלמידות. כולי תקווה שזו תסייע לכל נער ונערה להרגיש שבבית ספר תמיד יקשיבו להם ותמיד יעודדו אותם להיות מי שהם".

פרישקולניק אמרה: "הרצליה היא עיר פלורליסטית ופתוחה, כך גם מערכת החינוך העירונית שלנו. כל תושבת ותושב צריכים להרגיש בטוחים ושייכים בעיר שלנו ולכן חילקנו היום בכל החטיבות והתיכונים מדבקה מיוחדת זו. כל תלמידה ותלמיד בהרצליה צריכים לדעת שיש להם מקום בטוח בבית הספר בו הם יכולים לחלוק את אשר על לבם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר