מימין: מיקי כץ,רינת נעים, רוני כהנא וענת טרנר
מימין: מיקי כץ,רינת נעים, רוני כהנא וענת טרנר

"כואב הלב לראות איך אנשים חיים": מיקי ורינת מהרצליה מחלקות ציוד להומלסים ולנשים בזנות

השתיים מחלקות מדי שבוע את הציוד שהן אוספות באזור התחנה המרכזית בתל אביב וקוראות לתושבים להמשיך ולתרום. "אנשים עוזרים ותורמים וזה מחמם את הלב", אומרת רינת

פורסם בתאריך: 15.11.20 07:25

כבר יותר מחודש אוספות רינת נעים ומיקי כץ מהרצליה, ציוד כמו בגדים ושמיכות שאותו הן מחלקות מדי שבוע להומלסים ולנשים בזנות מדרום תל אביב. בימים אלה עוזרת להם בגיוס הציוד גם בת דודתה של נעים, לינוי שאער מרעננה, שהצטרפה אליהן לאחרונה במבצע האיסוף. הפרויקט פועל כבר מספר חודשים ונעים הצטרפה אליו לאחר פוסט שראתה בפייסבוק. יחד עם כץ היא הצטרפה לקבוצה קטנה בתוך הפרויקט המרכזי, ויחד הן מחלקות את הציוד מדי יום שני.

"לפני כחודש, נחשפתי לפוסט בפייסבוק שמישהי העלתה שם כתבה שהיא מחפשת מתנדבים לאיסוף וחלוקה לציוד להומלסים", מספרת נעים, "הגעתי למפגש בו היו המון מתנדבים ובהמשך נוצרה קבוצה יותר קטנה שבה חברות מיקי כץ, רוני כהנא מאורנית וענת טרנר משערי תקווה ואני. אנחנו מעלות פוסטים בקבוצות המדיה השונות ובהן אנחנו מבקשות עזרה. בכל יום שני אנחנו נוסעות לדרום תל אביב ומחלקות את הציוד באזור התחנה המרכזית להומלסים ולנשים בזנות. כואב הלב לראות איך אנשים חיים ושהמדינה לא עוזרת להם. אז לפחות אנשים פרטיים עוזרים להם. אנחנו מקבלות המון תגובות מאנשים. אנשים עוזרים ותורמים וזה מחמם את הלב".

מי שהתגייסה לעזור להן היא כאמור לינוי שאער מרעננה, בת הדודה של נעים, "שמעתי על הפרויקט מבת הדודה שלי רינת, שיחד עם חברות אוספות את הציוד, והחלטתי להעלות פוסט בנושא. פרסמתי בקבוצות וקיבלתי המון ציוד מאנשים, כמו בגדים, נעליים, שמיכות ואפילו אוהל. כיף לראות שבזמן מצוקה עם ישראל מתגייס".

איזה ציוד חסר בימים אלה?

נעים: "בעיקר שמיכות, כריות, חטיפים, דודרנטים, תחתונים, גופיות וכדומה".

לתרומות ולפרטים נוספים ניתן לפנות לכתובת המייל: [email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר