הצפה ביד התשעה
הצפה ביד התשעה

וידאו | רכבים ביד התשעה הוצפו, התושבים מתלוננים: "זו לא פעם ראשונה"

הגשמים החזקים שירדו ביום שישי גרמו בשבת להצפה בחניה המשותפת ברחוב הר שומרון. העירייה: "קרש שנסחף חסם את מוצא הניקוז". צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 22.11.20 13:09

אתמול, יום שבת, בשעה שבע בבוקר, גילו תושבים מיד התשעה שהחניה ברחוב הר שומרון, שמשמשת את דיירי הבניינים 8-2, הוצפה מהמשקעים הרבים שירדו ביום שישי. התושבים מספרים כי התקשרו בשעה 7:00 לעירייה, כאשר גילו כי החניה הוצפה ומים נכנסו לרכבם, אך טוענים שהעירייה לא טיפלה בבעיה באופן מיידי. לדבריהם, על אף שהעירייה מכירה את הבעיה במקום והיו הצפות דומות בשנים עברו, רק בשעה 9:30 בחלו צוותים של העירייה לטפל בבעיה. התושבים מקווים שלא נגרמו נזקים לכלי הרכב שלהם ולא מבינים מדוע העירייה לא מטפלת בבעיית הניקוז במקום כדי שהצפה כמו זו שהיתה לא תחזור.

"אתמול בשעה 7:00 התקשרה אלי השכנה ואמרה לי שהחניה הוצפה ושהמים הגיעו עד לדלתות הרכב", מספרת תושבת יד התשעה ימית רצון, "הגעתי לרכב וראיתי שנוצרו ממש בריכות קטנות בתוכו. בשנה שעברה היתה הצפה אבל המים לא נכנסו לי לרכב כמו שהיה ביום שבת. הגיעו מהעירייה בשעה 7:00 לחניה, הסתכלו ולא טיפלו בבעיה. התקשרתי שוב בשעה 9:30 והנציג אמר לי שהם יטפלו בזה באופן דחוף. אני לא מבינה למה הם יודעים על הבעיה מ-7:00 ועד 9:30 לא עשו כלום. הרכבים שלנו צריכים להישאר בתוך המים? זאת לא הפעם הראשונה שבה החניה מוצפת. גם בשנה שעברה זה קרה והם מכירים את הבעיה עם הניקוז פה. אני חושבת שהם צריכים להיות ערוכים לזה. רק בשבוע שעבר טיפלתי ברכב ועכשיו אני צריכה להיות בלחץ שלא קרה לו משהו. עבדתי הרבה זמן עם מגבות וסמרטוטים כדי לייבש את הרכב ואני מקווה שלא נגרם לו נזק".

ההצפה ביד התשעה

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "אכן הייתה הצפה ברחוב הר שומרון בשבת בבוקר בגשם החזק שהיה. מיד עם קבלת הפנייה במוקד למקום הגיעו מיידית כוננים עירוניים, אשר למרות המאמצים לא הצליחו לפתוח את הסתימה שנוצרה. הוזמנה ביובית שהגיעה בשל העומס בשעה 9:30 ולאחר טיפול מסתבר שנסחף לתוך הניקוז קרש שחסם את מוצא הניקוז, והוסר. הארוע לווה מתחילתו ולכל לכל אורכו על ידי עובדי העירייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר