איתי זיידן ז"ל שנהרג בהתרסקות המטוס

אבל בתיכון הראשונים על מות רס"ן איתי זיידן ז"ל, בנה של מורה לשעבר, בהתרסקות המטוס בדרום

בתיכון פרסמו הודיעת תנחומים, בה נכתב: "קהילת תיכון הראשונים משתתפת בצער ובכאב הגדול עם נפילתו של רב סרן איתי זיידן ז"ל, בנה של חברתנו, המורה והרכזת האהובה, רחל זיידן"

פורסם בתאריך: 26.11.20 07:18

רחל זיידן, אמו של רס"ן איתי זיידן ז"ל אשר נהרג ביום שלישי בתאונת הטיסה בדרום, עבדה כמורה ורכזת בתיכון הראשונים בהרצליה. בתיכון פרסמו הודיעת תנחומים, בה נכתב: "קהילת תיכון הראשונים משתתפת בצער ובכאב הגדול עם נפילתו של רב סרן איתי זיידן ז"ל, בנה של חברתנו, המורה והרכזת האהובה, רחל זיידן. מחבקים ושולחים ניחומים לרחל, יורם, טלי, תומר, מיכל והילדים". רחל ובעלה יורם מתגוררים בשכונת נווה גן בפתח תקוה. המשפחה יושבת שבעה בקיבוץ שובל בה התגורר איתי ז"ל עם משפחתו.

זיידן ז"ל גדל ברעננה. הוא למד בבית הספר מגד, בחטיבת השרון ובתיכון אוסטרובסקי בעיר. איתי זיידן ז"ל היה בן 42 במותו, אב לארבעה ילדים. הוא שימש כמפקד טייסת 201 במילואים בחיל האוויר.

מי שהכיר אותו במסגרת השירות הצבאי הוא שגב וייסמן, תושב רעננה, שזיידן ז"ל שימש כמדריך טיסה שלו באחת הטיסות. "הייתי קצין בחיל האוויר והחלטתי לצאת לקורס טייס ואיתי היה מדריך הטיסה שלי בצ'ק 10. צ'ק 10 זה סוג של "טסט" לפרחי הטייס, ההזדמנות האחרונה להצליח ולהוכיח", מספר וייסמן. "אני לא אשכח את היום שפגשתי את איתי, זה היה יום שישי והגעתי לטיסה מתרגש, מזיע, לחוץ מאוד ובעיקר מפחד. ואז הגיעה הכריזה, ״וייסמן לתדריך, וייסמן לתדריך״. נכנסנו לתדריך, אני וחבר נוסף מהגף. ואיתי נכנס, הציג את עצמו ומיד שאל עלינו. ואז אמרתי בהתרגשות שאני שגב מרעננה בן 22 ואז הוא אמר בן 22 מה אתה עושה פה ואמרתי לו שאני בקבע. ואז החניך השני הציג את עצמו ואמר שהוא מהוד השרון ואיתי חייך חיוך ענק ואמר, 'תראו אני חייב לעצור אתכם. אני גדלתי ברעננה, למדתי בתיכון אוסטרובסקי ואשתי מהוד השרון, אם זה לא צירוף מקרים מיוחד אז מה זה?' ובאותו רגע כל ההתרגשות והלחץ פגו", הוא אומר. וייסמן מספר שהוא נפל לפני כחודש וחצי מקורס הטייס, אותו קורס בו נהרג החניך ליהוא בן-בסה ז"ל. "אומנם טסתי איתו רק טיסה אחת, אבל הוא היה מדריך שרצה שנצליח והכל נעשה עם חן והומור. בדרך למטוס צחקתי ושאלתי איך הוא ואשתו ששניהם מהשרון, עברו לשובל והוא אמר ש'אחרי שאתה שנים גר בשיכון המשפחות כאיש צבא בחיל האוויר, אתה לא יכול שלא להתאהב בדרום'.

וייסמן ממשיך ומספר: "הוא סיפר שהטיסה שלו איתי, היא הראשונה שהוא עשה כמדריך לאחר השחרור מצה"ל והוא גרם לי לרצות להיות טייס. זו היתה חוויה מאוד משמעותית עבורי. כששמעתי שהוא נהרג הייתי בשוק, מדובר בתחושה מאוד קשה".

מתוך ספר המחזור של אוסטרובסקי, מדף הפייסבוק של ראש העירייה חיים ברוידא

מקיבוץ שובל נמסר: "הקהילה כולה משתתפת בצערה הכבד של משפחת זיידן עם מותו הפתאומי של חברנו איתי. איתי, בן 42 בלכתו, חבר אהוב ופעיל בקיבוץ והוא יחסר לכולנו מאוד. ליבנו עם אשתו מיכל, ילדיו יאיר, אוריה, אלונה וליהיא, וכל משפחתו המורחבת".

שי שטרן, מנהל תיכון אוסטרובסקי, אמר בכאב: "איתי סיים את לימודיו בכיתה י"ב 2 בשנת 1996 וכבר אז כתבו עליו שאיתי זה לא רק שם, אלא אופי וציינו שהוא תמיד צודק ומנצח ושהוא יהיה טייס. תמיד אנחנו אומרים שאלוהים לוקח את הטובים ואיתי היה מהטובים ביותר. אני לא הכרתי אותו, אבל שוחחתי עם שני בוגרים שלנו שהיו חברים שלו וזה אובדן כבד ובלתי נתפס".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר