קניון שבעת הכוכבים. צילום מיטל ליאור-גוטמן
קניון שבעת הכוכבים. צילום מיטל ליאור-גוטמן

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה עלה בהגרלה ונפתח לקונים

הקניון עלה אמש, יחד עם שמונה קניונים נוספים ברחבי הארץ, בהגרלה שקיימה הממשלה ונבחר להשתתף בפיילוט לפתיחת הקניונים

פורסם בתאריך: 27.11.20 08:58

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה נפתח הבוקר לאחר שעלה אמש, יחד עם שמונה קניונים נוספים ברחבי הארץ, בהגרלה שקיימה הממשלה ונבחר להשתתף בפיילוט לפתיחת הקניונים. הקניונים שעלו בהגרלה יצטרפו לשישה קניונים נוספים ברחבי הארץ שנבחרו להשתתף בפיילוט, שלושה מהם שייכים לקבוצת עזריאלי ושישה לקבוצת מלירסון. ממשרד האוצר נמסר כי "קניונים אלה יוכלו להיפתח מיידית, בכפוף לעמידה בתקנות שאושרו על ידי הממשלה אמש".

מקניון שבעת הכוכבים נמסר שהקניון נפתח היום בשעה 9:00. לא כל בעלי החנויות בקניון הספיקו לפתוח אותן הבוקר, אך בקניון צופים שאלה יפתחו בקרוב, מה גם שהקניון יהיה פתוח מחר, יום שבת.

הכללים לפתיחת הקניונים: חובת מינוי סדרנים שתפקידם להעיר לאנשים וליידע אותם בנוגע להוראות התקנות, וכן לנהל רישום של הפרות לצרכי בקרה; חובה לנהל רישום ממוחשב בקניון של מספר השוהים במקום (ללא פרטים מזהים) לצרכי ויסות; חובה למנוע התקהלויות ובפרט בתורים בכניסה למקום ובסמוך לכניסה לחנויות; חובת ליידע את העובדים ובעלי החנויות ולהדריכם בהוראות התקנות; התפוסה המותרת תהיה ביחס של אדם ל-7 מ"ר; התפוסה המותרת בחנויות שבתוך הקניון: לגבי חנויות שעד היום פעלו ("חנויות חיוניות") יפעלו עם אותו מספר שוהים, וחנויות שאינן חנויות חיוניות, יפעלו עם מספר דומה לאלו של "חנויות רחוב" – ביחס של אדם ל-7 מ"ר, וסך הכל עד עשרה אנשים; הקנס על הפרה של התפוסה המותרת על ידי המחזיק או המפעיל של הקניון תהיה 5,000 שקל, במקום 2,500 שקל כפי שחל על מקום ציבורי ועסקי אחר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר