מנור סולמון. צילום רויטרס

רוצים לזכות באימון עם מנור סולומון? קבלו את היוזמה של הסטודנטים מהבינתחומי

כוכב נבחרת ישראל בכדורגל הסכים לקחת חלק ביוזמה וקורא לבני נוער לתרום לעמותה שמסייעת לילדים שהוצאו מבתיהם ומתגוררים בפנימיות. "מנור נרתם למיזם תוך כמה שעות וזה היה די מיוזמתו. זה היה מדהים", מספר אחד הסטודנטים אילון לוי

פורסם בתאריך: 29.11.20 13:06

כדורגלן נבחרת ישראל ואלופת אוקראינה שחטאר דונצק, יליד כפר סבא מנור סולומון, קורא לשחקני כדורגל בקבוצות נוער, ולבני נוער אחרים, לתרום 15 שקלים לעמותת "ילדים בסיכוי", כחלק מפרויקט גיוס תרומות של סטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה למען העמותה. את התרומה ניתן להעביר באמצעות הקישור כאן עד יום שלישי הקרוב (1 בדצמבר) ואחד התורמים יזכה לקחת חלק באימון כדורגל משותף עם סולומון ויקבל ממנו חולצה חתומה.

"אני גאה להשתתף בפרויקט של הסטודנטים מהחוג ליזמות בבינתחומי בהרצליה, שכל הכנסותיו יעברו לעמותת ילדים בסיכוי", אומר סולומון בסרטון הגיוס לעמותה, שהופץ ברשתות החברתיות, "אני קורא לכל מי שיכול להשתתף ולתרום, והמנצח ישתתף באימון איתי ועם מאמן הכושר ערן שדו וכמובן יקבל חולצה ממני. מקווים לראות אתכם".

עמותת "ילדים בסיכוי" מסייעת לאלפי ילדים, בני נוער וצעירים שהוצאו מבתיהם וחיים בפנימיות ודירות בוגרים ברחבי הארץ, במטרה להעניק להם סיכוי לחיים טובים יותר בעת שהותם בפנימייה. העמותה מפעילה תוכניות טיפוליות, שיקומיות וחינוכיות לילדי הפנימיות ולבוגרים, בשיתוף משרד העבודה והרווחה, הביטוח הלאומי ואנשי מקצוע חיצוניים. פרויקט התרומה הוא יוזמה של חמישה סטודנטים בשנה הראשונה לתואר בכלכלה ויזמות בבינתחומי – אילון לוי, טל מור, אילון שטרית, בר ונונו ואריאל אבן. עד כה נאספו כ-4,500 שקלים והם מקווים לגייס כמה שיותר כסף.

"לפני כשבועיים קיבלנו תרגיל בקורס יזמות ממקור ראשון שבו נדרשנו ליזום פרויקט שבו אנחנו צריכים להרוויח כסף בכמה שפחות זמן ובלי משאבים", מספר אחד לוי, "לשם הפרויקט קיבלנו עשרה ימים בלבד ותקציב של 20 שקלים בלבד. התגבשנו קבוצה של חמישה סטודנטים והחלטנו שנעשה משהו טוב באמצעות הפרויקט ונגייס כסף לעמותה כלשהי. התחלנו לחפש עמותות ומצאנו את עמותת ילדים בסיכוי, שמאוד התחברנו אליה, וגילינו שההתאחדות לכדורגל אימצו אותה. החלטנו לנצל את זה ולנסות לתת ערך מוסף להתרמה כשאחד מהתורמים יזכה באימון עם שחקן כדורגל או חולצה חתומה ממנו, וכך נפנה לקהל של ילדים ונוער אוהדי כדורגל. שלחנו מייל להתאחדות לכדורגל וביקשנו שיחברו אותנו לשחקנים פופולרים ומוכרים של נבחרת ישראל כמו ערן זהבי ומנור סולומון. מנור נרתם למיזם תוך כמה שעות וזה היה די מיוזמתו. זה היה מדהים. ידענו שההתאחדות והעמותה נוהגים לעשות אירועים כאלה ושיתופי פעולה, אבל לא תיארנו לעצמנו שמנור סולומון, שזה השחקן הכי מצליח היום בכדורגל, יירתם לזה.

"פנינו לאחר מכן למנכ"ל העמותה ירון בראון והוא מאוד התלהב מהרעיון והוא חיבר אותנו לסמנכ"לית פיתוח משאבים ושותפויות עדי ניר ואיתה עבדנו על לאן יגויסו התרומות ואיך נעשה את הלינק המשותף ואיך נעביר את הכסף. ביום שבת, 14 בנובמבר, התחלנו לעבוד על זה וב-15 בנובמבר כבר יצאנו עם הפוסט והסרטון של מנור. פתחנו לינק להתרמה והתחלנו להפיץ אותן בכל מיני קבוצות בפייסבוק ובאינסטגרם של מחלקות נוער וילדים שמשחקות כדורגל וכוללות מאות אלפי ילדים. הגענו לכ-15 אלף צפיות בעשרה ימים. המטרה היתה שהמאמנים ידברו עם הקבוצות שלהם על הפן החינוכי של מעורבות חברתית ותרומה לילדים שאין להם עורף משפחתי ואת היכולת להשתתף בקבוצות כדורגל. בנוסף אותם ילדים שיתרמו יוכלו גם לזכות באימון עם סולומון ומאמן העושר ערן שדו ועם החברים שלהם בקבוצת הנוער. כך אנחנו גם מגייסים כסף וגם מועבר מסר חברתי על ידי המאמן וההורים. עד עכשיו גייסנו 4,500 שקל ואנחנו בשאיפה לגייס כמה שיותר. כולנו מאוד נקשרנו לעמותה ואנחנו מתכוונים להמשיך להיות בקשר עם העמותה ולתמוך ולעזור לה בכל מה שנוכל".

סמנכ"לית פיתוח משאבים ושותפויות בעמותת ילדים בסיכוי עדי ניר אמרה: "עמותת ילדים בסיכוי מסייעת מזה 34 שנה לילדי פנימיות, נוער וצעירים, שהמזל לא האיר להם פנים. בימים אלה, שכולנו עוברים טלטלה וחווים חרדות ולחצים, ילדים שגדלים בפנימיות וצעירים ללא עורף משפחתי, חווים זאת בעוצמה רבה הן בגלל הסגר והן בשל העדר התמיכה המשפחתית, חיבוק של אבא או אמא ופינה חמה. בתקופה זו במיוחד אנו זקוקים מאד לכל סיוע ותרומה למענם. מחמם את הלב לגלות אנשים טובים, כמו הסטודנטים האלה, שעם הרבה רצון טוב וכוונה אמיתית, יזמו מיזם מרגש ומבורך זה".

ניתן לתרום לעמותה גם בהעברה בנקאית: בנק לאומי (10), סניף איינשטיין תל אביב א (833), מספר חשבון 641207/46, או באמצעות אפליקציית ביט במספר הטלפון 052-7018718.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר