הצפה ברחוב בר כוכבא בנווה ישראל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק הרצליה העיר שלי

"אני קורא לכל מי שהרכב שלו הוצף בשבוע שעבר להצטרף אלי ולדרוש מהעירייה פיצוי"

אבי שטיין, תושב שכונת נווה ישראל, טוען שהעירייה מסרבת לפצות אותו על הנזקים שנגרמו לרכבו שהוצף בגשמים הכבדים שירדו בעיר בשבוע שעבר. העירייה: "כל תביעה שתוגש לעירייה תיבדק לגופו של עניין על ידי הגורמים המקצועיים"

פורסם בתאריך: 3.12.20 07:13

רכבו של תושב נווה ישראל אבי שטיין, שחנה ברחוב הרב עוזיאל בשכונה, הוצף ביום חמישי שעבר בשל הגשמים העזים שירדו. שטיין פנה למוסך כדי לייבש את הרכב ולבדוק אם יש נזק לרכב והתבקש לשלם השתתפות עצמית של 1,400 שקל מתוך עלות הטיפול שהוערכה ב-2,450 שקל. הוא פנה לעירייה ולטענתו נאמר לו שהעירייה לא משתתפת בנזקים שנגרמו מאסונות טבע. עכשיו הוא קורא לאנשים נוספים שרכבם ניזוק בהצפות הגדולות שאירעו בעיר בשבוע שעבר לדרוש פיצוי מהעירייה.


קיראו גם:

הצפות קשות בכל רחבי הרצליה. צפו בסרטונים


"ביום חמישי שעבר כל רחוב הרב עוזיאל ועוד רחובות רבים בשכונה הוצפו בעקבות הגשמים", אומר שטיין, "הרכב שלי שחנה בהרב עוזיאל הוצף כתוצאה מכך והוא עדיין ספוג במים. עבדו בשכונה על הניקוזים לפני כשלוש שנים והשקיעו הרבה כסף ועדיין יש הצפות. הרכב שלי רק בן שלוש שנים וחצי ואני מקווה שלא נגרם נזק למערכת החשמל של החלונות. הלכתי למוסך ושם נאמר לי שהם צריכים לפרק את המושבים, להוציא את השטיח ולייבש הרכב ושהוא יצטרך להיות במוסך במשך שלושה ימים. אחרי שהרכב יתייבש הם יוכלו לבדוק אם נגרם נזק לרכב. השמאי במוסך העריך את הטיפול שיש לעשות לרכב ב-2,450 שקל כשההשתתפות העצמית שלי היא 1,400 שקל".

שטיין ממשיך: "פניתי למחלקת הביטוח בעיריית הרצליה וביקשתי שיחזירו לי רק את הסכום של ההשתתפות העצמית. נאמר לי שהעירייה לא משתתפת בנזקים שנגרמו מאסונות טבע. אני ממש נסער מהתשובה שקיבלתי. אני יודע שהגיעו שמאים מטעם העירייה לבתים שהוצפו בשכונה אז למה לא לשלוח שמאי לרכב שלי ולרכבים נוספים שהוצפו? קרה פה נזק לרכב אז למה לא לשלם? זה הרי לא מהכיס הפרטי שלהם אלא מהכיס של הביטוח. יש עוד הרבה אנשים במצב שלי שהרכב שלהם הוצף וזה הזוי שמפצים על דירה שהוצפה ולא על רכב. אני קורא לכל מי שהרכב שלו הוצף ביום חמישי שעבר להצטרף אלי ולדרוש מהעירייה פיצוי".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "כל תביעה שתוגש לעירייה תיבדק לגופו של עניין על ידי הגורמים המקצועיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מוקי

    עד שתקבל פיצוי יקח הרבה זמן לדעתי תפנה לחברת הביטוח שלך לבדוק את הנושא אם לא יעזור תפנה לעו"ד .בהצלחה

  2. מיקי

    פיצוי מהעיירה איפה אתה חי נשמה תפנה לקדוש ברוך אולי הוא יעזור לך "אסונות טבע"

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם הרכב שלי הוצף בגשמים ביום חמישי שעבר פניתי לעיירה התשובה שלהם לא תשתנה אנחנו לא משתתפים באסונות טבע

  4. מיקי

    עד שתקבל פיצוי יקח לך עוד הרבה שנים תקני רכב חדש תגמור את הסיפור מאחל לך הצלחה אבי שטיין חלמה מהירה לרכב שלך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר