משה פדלון. צילום: דוברות עיריית הרצליה

פדלון לראשי מערכת הבריאות: אפשרו את פתיחת את המסעדות, הברים ובתי הקפה בהרצליה

"הרצליה הינה עיר ירוקה, בה מצב התחלואה נמוך מאוד", כתב פדלון למנכ"ל משרד הבריאות ולממונה על המאבק בקורונה, "בכל יום שעובר נסגרים עסקים נוספים בתחום ההסעדה, ולכן יש לפעול לפתיחתם בדחיפות עליונה"

פורסם בתאריך: 6.12.20 17:22

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, פנה הבוקר במכתב למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי ולממונה על המאבק בנגיף הקורונה פרופ' נחמן אש, בבקשה לאפשר את פתיחת המסעדות, בתי הקפה והברים בהרצליה לישיבה במקום, לפי המתכונת שהיתה עם היציאה מהסגר הראשון בחודש מאי.

נזכיר כי לפי המתווה שגובש אז נדרשו המסעדות בין השאר לשמור על מרחק של מטר בין השולחנות, להקפיד על שמירת מרחק של שני מטר בין אדם לאדם בתור הכניסה למסעדה, על הסועדים חלה חובת עטיית מסכה בכניסה וביציאה מהמקום והעובדים במקום נדרשו לעטות מסכות בכל זמן. המסעדות התבקשו גם לשבץ, ככל האפשר, את אותה קבוצת עובדים באותה משמרת.

"ענף המסעדות בישראל נמצא במצב קשה, כאשר עשרות אלפי עובדים איבדו את מקום עבודתם ומתקשים לסיים את החודש בכבוד", כתב פדלון, "הרצליה הינה עיר ירוקה, בה מצב התחלואה נמוך מאוד. לכן אני פונה אליכם בבקשה לאפשר את פתיחתם המהירה של המסעדות, בתי הקפה והברים בהרצליה לישיבה במקום, במתכונת שבוצעה עם היציאה מהסגר הראשון. זאת לשם המשך הישרדותו של הענף, מניעת התדרדרות נוספת במצב הכלכלי, והחזרת עשרות אלפי עובדות ועובדים למעגל העבודה.

"לצערי בכל יום שעובר נסגרים עסקים נוספים בתחום ההסעדה, ולכן יש לפעול לפתיחתם בדחיפות עליונה. מתכונת ההפעלה של עסקים אלו, אשר יושמה בהצלחה במסגרת היציאה מהסגר הראשון, הציבה רף גבוה של שמירה על בריאות הציבור, והוכחה כבטוחה לאורך הפעילות השוטפת. משכך, ניתן לאמצה באופן מיידי, תוך איזון ראוי בין הצרכים השונים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Shir

    אבל לסגור בית יבד עם קבוצת מתםללים וקהילה שנוצרה בנוף ים הוא יודע לחנוק את התושבים לא להתחשב בצורכי האנשים של האזור שרוצים את רב קהילת חבד ולא לתת אישור לקיום תפילות ולתת לאנשים רעי חב להתעלל ולההתעלל בקבוצה מהקהילה שרוצם ביכנס של חבד זה פדלון מאשר תחת שילטונו בעיר.לא נבחר בו יוצר הוא גרוע לכל מי שמסורת יקרה בעיניו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר