צילום ארכיון של חילוץ מול חופי הרצליה על ידי השיטור הימי. צילום משטרת ישראל

צפו: השיטור הימי חילץ ארבעה גולשים שנסחפו לעומק הים מול חופי הרצליה

השוטרים חילצו גולש בן 16 שנחבל בראשו לאחר שניסה לעלות על שובר הגלים של המרינה ונסחף מערבה. בהמשך חילצו שלושה גולשים נוספים

פורסם בתאריך: 15.12.20 10:18

שוטרי יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל חילצו אתמול בצהריים ארבעה גולשים שנסחפו אל עומק הים מול חופי הרצליה, כשהם באפיסת כוחות. השוטרים הזועקו לאזור המרינה בהרצליה לאחר שקיבלו דיווח על גולש שנחבל בראשו במהלך ניסיון לעלות על שובר הגלים של המרינה ונסחף מערבה לכיוון הים. צוות השיטור הימי של מחוז תל אביב פתח בסריקות עד לאיתורו של הגולש, תושב ירושלים בן 16, וחילץ אותו באמצעות הספינה. כשהגיעו אל החוף הועבר הגולש אל גורמי הרפואה לשם קבלת טיפול רפואי.

בתוך כך, שוטרי היחידה המשיכו בפעילות לאורך קו החוף, כאשר הבחינו בשלושה גולשי גלים נוספים, שתי גולשות בנות 14 ו-16 וגולש כבן 20, שנסחפו אל עומק הים כשהם באפיסת כוחות, העלו אותם אל הספינה המשטרתית והחזירו אותם אל החוף.

רז בכר, שהיה עד לאירוע, סיפר: "הייתי אתמול על שובר הגלים הדרומי במרינה וראיתי פתאום שלושה גולשים, אחד עם גלשן שבור, כולם חבולים עם דם ברגליים. הם הסבירו לי שלא הצליחו לחזור לחוף ועלו דרך השובר ובגלל זה הגלשן השבור והחבלות. הם אמרו גם שגולש נוסף לא מצליח לחזור ונסחף לעומק הים. התקדמתי לעברו והוא אמר לי שקיבל מכה חזקה בראש ובגלל זה הוא לא מצליח לחזור לחוף. התקשרתי למשטרה ותיפעלתי את האירוע, בזמן שמקשרים אותי לשיטור הימי ולמד"א. למזלם של הגולשים סירות המשטרה היו בגזרת הרצליה ונתנו מענה מיידי ומהיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רועי המציל

    חברים זה שניתן גלשן לא אומר שאתם יודעים לגלוש!!! הים זה לא בריכת גלים!!! אז מספיק להפריע לכולם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר