יהודה בן עזרא. צילום דוברות העירייה

אחרי 52 שנים בעירייה: מנכ"ל עיריית הרצליה, יהודה בן עזרא, הודיע על פרישה

בן עזרא, שהחל את תפקידו בעירייה כמדריך נוער במתנ"ס נווה ישראל ושימש בתפקיד המנכ"ל בשבע השנים האחרונות, הודיע בישיבת המועצה אתמול שהוא יוצא לגמלאות. "העיר והעירייה יקרים ללבי ומהווים כור מחצבתי ותמיד אהיה שם בשבילם", אמר

פורסם בתאריך: 28.12.20 11:36

מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא, בן 68, הודיע אתמול (ראשון), בסוף ישיבת המועצה בעניין התקציב העירוני, כי הוא פורש מתפקידו לאחר שבע שנים בתפקיד מנכ"ל העירייה ו-52 שנים בעירייה.

בן עזרא החל את דרכו בעירייה כמדריך נוער במתנ"ס נווה ישראל. הוא כיהן במשך שנים בתפקיד מנהל אגף תרבות, נוער וספורט ולפני שבע שנים מונה לתפקיד מנכ"ל העירייה במקום יחיעם השמשוני, חודשים ספורים לאחר שראש העירייה משה פדלון נבחר לתפקיד. הוא אף שקל להתמודד מטעם מפלגת העבודה לראשות העירייה ב-2013 אך ויתר על כך בסוף.

בן עזרא אמר אתמול בישיבת המועצה בעניין התקציב: "בכל שנה ביום ישיבת התקציב אני תמיד אומר שזה יום חג, לכן זה יום חג לאלה שהכינו את התקציב, לאלה שאישרו את התקציב ולתושבי העיר. אבל היום אני גם מרגיש קצת עצב ועצוב. זה יהיה התקציב האחרון, מספר שבע, שהייתי שותף להגשתו למועצת העיר בקדנציה הזאת. בימים הקרובים אסכם עם ראש העירייה את מועד פרישתי ויציאתי לגמלאות לאחר 52 שנות עבודה. אני מבקש להודות לראש העירייה, לכל המנהלים והעובדים בעירייה ולחברי המועצה על העבודה המשותפת. העיר והעירייה היקרים ללבי ומהווים כור מחצבתי ותמיד אהיה שם בשבילם, גם בעתיד בכל עת ובכל זמן. אני מאחל הצלחה לכל חברי המועצה, לראש העירייה, לסגנים ולכל עובדי העירייה".

לאחר שכל חברי המועצה שנכחו באולם הישיבות מחאו כפיים לבן עזרא בירך ראש עיריית הרצליה משה פדלון את בן עזרא: "אנחנו נפרד בצורה מכבדת ומכובדת. אני רק רוצה לאחל לך המשך הצלחה ובריאות איתנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר