השוטרת משתמשת בטייזר נגד שיר אדרי ששוכבת על הרצפה. צילום מתוך חדשות ערוץ 13

שיר אדרי, בת 17 שחושמלה מספר פעמים בטייזר על ידי שוטרת בסוקולוב, מתכוונת להתלונן במח"ש

אדרי נקלעה לעימות עם שוטרים לאחר שביקשה להרגיע את הרוחות בעימות בינם לבין צעיר שקיבל מהם דוח. בתיעוד בערוץ 13 נראית השוטרת משתמשת בטייזר גם כשאדרי כבר הופלה לרצפה. המשטרה: "היא תקפה את השוטרת באגרופים"

פורסם בתאריך: 31.12.20 13:04

תושבת הרצליה שיר אדרי, בת 17, מתכוונת להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים לאחר שחושמלה מספר פעמים בטייזר על ידי שוטרת שלשום (שלישי) במהלך עימות עם שוטרים ברחוב סוקולוב בעיר. כך לפי דיווח אתמול בחדשות ערוץ 13.

אדרי, שעובדת במאפייה משפחתית ברחוב, נקלעה לעימות עם השוטרים לאחר שביקשה להרגיע את הרוחות באירוע שהתרחש מול המאפייה, כשצעיר שאינה מכירה טיפס על ניידת משטרה לאחר ששוטרים רשמו לו דוח בגין רכיבה על קורקינט בלי קסדה. לפי התיעוד בערוץ 13, אדרי מנסה לשכנע את הצעיר לרדת מגג הניידת ולאחר כמה רגעים מספר שוטרים מקיפים אותה ומבקשים ממנה להתרחק. אחת השוטרות שולפת את הטייזר ומחשמלת את אדרי, ואז שוב כמה פעמים, גם לאחר שאדרי הופלה לריצפה. לטענת אדרי, היא חושמלה בטייזר יותר משבע פעמים. אדרי בילתה לילה במעצר ואתמול שיחרר אותה בית משפט לנוער בבת ים למעצר בית. היום, מסרה אמה, הם מתכוונים לערער על מעצר הבית.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור של תקיפת שוטרים בעקבות רישום דוח לתושב המקום בגין רכיבה ללא קסדה, כאשר בתגובה בחר החשוד לגדף ולאיים על השוטרים ואף טיפס על גג הניידת וסירב לרדת בטענה שישרוף אותה אם לא יבוטל הדוח. בהמשך, תושבת המקום תקפה באגרופים את השוטרת וניסתה להימלט אחר כך מהמקום עד למעצרה, חרף התנגדותה האלימה, שאילצה את השוטרים לרסנה בהתאם לנהלים באמצעות מכשיר הטייזר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלומי

    מה נהיה בהרצליה???בתקופה האחרונה כל הזמן הרצליה מופיעה בתקשורת ומצטיירת בתקשורת שיש הרבה אלימות של תושבים. מאז מראש העיר, משה פדלון, נבחר לתפקיד ראש העיר, הרצליה רק הולכת ומתדרדרת. פדלון הורס את השם של הרצליה יותר ויותר. הדג מסריח כשהראש הדג מסריח.
    פדלון, תגיד לי מי הבוחרים בך ואני אגיד לך מה אתה ומה אתה מייצג…בושה וחרפה….פדלון, אתה הורס את העיר…גם בתחום הבנייה נותן היתרי בניה בלי הכרה למרות שאתה מופיע בתקשורת ואומר שאתה לא תתן יותר היתרי בניה. להרצליה יש בעיה עם המכון לטיהור שפכים שלא יכול להכיל את כל הביוב של העיר. ואתה ממשיך לתת היתרי בניה. תושבי הרצליה הצפות בקרוב מאוד של חרא בכל רחבי העיר. כל שני וחמישי מזרימים ביוב לים. וכל שני וחמישי סוגרים את חופי הרחצה בגלל זיהום הים בביוב. פדלון, תפסיק לשקר ותפסיק כבר לתת היתרי בניה. יהיה מצב שבסוף שיהיו בעלי דירות שיהרסו את הבתים שלהם והם לא יוכלו להיכנס לדירה החדשה כי לא יחברו את הבניין החדש לתשתית העירונית של הביוב. ולא ינתן טופס איכלוס בגמר הפרויקט ויהיו בעלי דירות שישארו ברחוב!!! פדלון, תתחיל לחשוב על טובת הציבור

  2. דנה

    את מחזקת אותך ולא יצא כלום תעשי תביעה אזרחית אני גם פגועה ממשטרת גלילות אני מרגישה שאני אזרחית סוג ג כמעט ורצח אותנו השכן ולא ניגשו אלין ולי פתחו תיק פלילי על זה שהתגוננתי ואני אשה בגיל השלישי מתבישת להיות אזרחית במדינה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר