אילוסטרציה של סכין צילום ניר קידר
אילוסטרציה של סכין צילום ניר קידר

שני תושבי הרצליה שדדו באיומי סכין קיוסק בעיר

המשטרה הצליחה לעצור את החשודים זמן קצר לאחר האירוע. באירוע אחר עוכב לחקירה תושב כפר שמריהו לאחר שהרכיב את בניו בני 3 ו-5 על טרקטורון בניגוד לחוק

פורסם בתאריך: 5.1.21 13:59

המשטרה עצרה הלילה שני תושבי הרצליה בחשד כי שדדו באיומי סכין מוכרת בקיוסק בעיר. שוטרים הוזעקו למקום עם קבלת דיווח על חשד לשוד בקיוסק ברחוב דרך ירושלים בהרצליה על ידי שני חשודים שהגיעו רעולי פנים ושדדו מהמוכרת מאות שקלים באיומי סכין.

בתוך כך, שוטרי תחנת גלילות פתחו מיד בחקירה ותוך זמן קצר, בלשי התחנה עצרו את החשודים, בשנות ה-30 לחייהם מהרצליה והיום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בת"א, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

באירוע אחר הבוקר עיכבה המשטרה לחקירה תושב כפר שמריהו בחשד כי הרכיב על טרקטורון את שני ילדיו הקטנים בניגוד לחוק. החקריה נפתחה לאחר קבלת דיווח במוקד 100 ממספר תושבי כפר שמריהו, בדבר נהיגה מסוכנת של רוכבי טרקטורונים ברחובות, באופן המסכן את בטחון כלל משתמשי הדרך. שוטרי תחנת גלילות ערכו פעילות מוגברת במקום אשר התמקדה באותן עבירות המוגדרות בריונות כביש, במהלכה נצפה הבוקר רוכב טרקטורון, כשהוא מרכיב את שני ילדיו הקטינים, בני 3 ו-5, האחד לפנים והשני מאחור, ללא התקני בטיחות נדרשים כשאחד הקטינים אף ללא קסדה, באופן המסכן את שלומם. כאמור, השוטרים עיכבו לחקירה את רוכב הטרקטורון – תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, בסיומה תבחן המשטרה את הליך מיצוי הדין עמו בהיבטי התעבורתי בהתאם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר