אלעד צדיקוב והפוסטים של ערן רובינפלד

ערן רובינפלד כתב להזרים גזים לישיבות, צדיקוב התלונן במשטרה. בהמשך רובינפלד התנצל | צפו בסרטון

המעצב הגראפי כתב פוסט חמור שהכעיס רבים וגרם לחבר המועצה אלעד צדיקוב להגיש תלונה במשטרה על הסתה. רובינפלד גם כתב שצריך לעקר נשים חרדיות. בהמשך מחק רובינפלד את הפוסט והתנצל

פורסם בתאריך: 6.1.21 14:29

חבר מועצת העיר הרצליה, אלעד צדיקוב, המשמש גם כמנכ"ל ארגון אופק – המטה להסברה יהודית, הגיש תלונה במשטרת גלילות כנגד המעצב הגרפי ערן רובינפלד על פוסט שהוא פרסם בפייסבוק שבו הוא קורא לכאורה, להזרים גזים לישיבות. בהמשך מחק רובינפלד את הפוסט.

רובינפלד שיתף בפייסבוק כתבה מעיתון 'הארץ', בה נכתב שהרב קנייבסקי הורה להשאיר את תלמודי התורה פתוחים בזמן הסגר המהודק שצפוי להתחיל בין חמישי לשישי, וכתב: "הם כבר מרוכזים וצפופים בישיבות, למה לא לנעול את הדלתות ולהזרים גז פנימה". בהמשך, כאשר ענה לתגובות זועמות, כתב: 'אני לא מגזים, צריך לעקר נשים חרדיות, למען עתידנו……".

צפו באלעד צדיקוב מגיע לתחנת משטרת גלילות

הפוסט שלו עורר סערה ברשתות החברתיות ואנשים רבים טענו להסתה מפורשת לרצח כלפי החרדים. צדיקוב כאמור החליט להגיש על כך תלונה במשטרה ובסרטון אשר פרסם אמר: "אני נמצא במשטרת גלילות בהרצליה, בדרך להגיש תלונה במשטרה כנגד ערן רובינפלד, מעצב גראפי בכיר ומרצה במכללות על הסתה פרועה שלו כנגד ציבור חרדי בישראל, שהוא מצהיר ברשת החברתית להזרים גאזים למוסדות הלימוד כדי להמית אותם ולעקר נשים חרדיות וזה בנוסף להרבה ציוצים שלו ברשת … שממש מהווים הסתה … ועל כך אנחנו מגישים תלונה במשטרה".

בהמשך אמר צדיקוב לצומת השרון "ערן רובינפלד מסית כל הזמן ברשתות החברתיות ומדבר בשפה מאוד קשה ומוקצנת כנגד הציבור החרדי ויש לו שנאת יהדות. לא פחות חמור מכך שלצד ההסתה הפרועה שלו ברשתות הוא מרצה מאוד בכיר בישראל ונותן שירותים לכל החברות הגדולות ולמרות זאת מביע את דבריו בצורה פרועה. הוא צריך להבין איפה הוא נמצא. הגשתי תלונה במשטרה והיא תחקר".

בינתיים הסיר רוביניפלד את הפוסט מדף הפייסבוק שלו. לצומת השרון אמר רובינפלד בתגובה: "אני, ערן רובינפלד, מביע את התנצלותי המלאה על פוסט שכתבתי בבוקר ובו דברי הבל חסרי טעם. אני מעצב גרפי, איני עורך של תוכן בשום מקום. כנכד לפליטים מאירופה הדברים שכתבתי הם פשוט לא במקום, בכל צורה. אנא קבלו את התנצלותי הכנה. כולנו בסירה אחת – ונעשה הכל כדי להחלים מהמגיפה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. צדק

    ערן, אנו מתפללים שאתה או הצאצאים שלך יחזרו בתשובה שלימה ויתקדשו להיות יהודים קדושים וטהורים בכדי שתזכור שדם יהודי אינו הפקר ובטח ובטח של אותם יהודים שנספו בשואה ובכל פעולות הפוגרומים ומתהפכים בקבר למשמע דבריך.
    וכמו בכל שנה אנו מספידים וזוכרים את הרציחות הזוועתיות שנגרמו על ידי אותם מסיתים חולניים נגד היהדות,
    אז בבקשה קח לתשומת ליבך שלא כדאי לך להכחיד את מהותך ואת שורשך הרי לשם כך הגעת לעולם??? הגעת לעולם בכדי להמשיך את דרך אבותיך ולהשאיר בעולם המשכיות לעם היהודי והיגדת לבניך ודברת בם… בהצלחה

  2. מאיה

    איזה רעות לב לרשום דברים כאלה ועוד אחר כך להגיד אני נגד לפליטים מאירופה נו תעשה טובה לעצמך ותסתום שום התנצלות לא תעזור לו זו פשוט אכזריות לשמה

  3. לילך

    צדיקוב פעלת היטב. עכשיו צריך לעשות בדק בית. רובינפלד ביטה בבוטות רחשי לב קשים שחלק לא קטן מהאוכלוסייה חש כלפי החרדים. הגיע הזמן שאתם תבדקו מה אתם יכולים לעשות כדי לשאת בנטל, או לכל הפחות לקחת חלק. סתימת פיות של הצד השני זה לא מספיק. עכשיו תורכם

  4. מאנדהוא מאשדוד, כבדהו וחשדהו

    אין סליחה ומחילה בדיבורים בלבד, הייתי מציע שיעשה סיור מודרך בהיכלי הישיבות ויהיה נוכח בשיעור בישיבה ולימוד סדר מוסר בישיבה, קצת עיון בהלכות לשון הרע בספה"ק חפץ חיים ואח"כ כתבה על התרשמותו מהמסע, ואח"כ כתיבת הבעת החרטה על הפוסט.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר