נפצים. צילום טס שפלן

מאז תחילת הסגר: צעירים מפוצצים בלילות נפצים וחזיזים ברחבי הרצליה

בשכונות רבות בעיר מתלוננים תושבים על התגברות התופעה מאז תחילת הסגר. אחד התושבים: "כשאתה מנסה להעיר להם, הם צוחקים לך בפנים"

פורסם בתאריך: 13.1.21 15:33

פורים רק בעוד כחודש וחצי, אבל כבר עכשיו, ובמיוחד מאז תחילת הסגר, מתלוננים תושבים ברחבי הרצליה על קולות חזקים של פיצוצי נפצים וחזיזים בלילות. התלונות מגיעות מתושבים רבים בשכונות השונות בהרצליה וביניהן בנווה עמל, שביב, בן גוריון, נווה ישראל ועוד. התושבים מדווחים על צעירים שמפוצצים את הנפצים והחזיזים, מתלוננים על רעש חזק, על ילדים שמתעוררים בבהלה ובחרדה באמצע הלילה, על פחד אצל בעלי חיים, ועוד. "את הפיצוצים אנחנו שומעים כל שנה לקראת פורים, אבל באחרונה זה התגבר והפך להיות ממש סיוט", מספרת אחת התושבות, "במהלך היום כשהם מפוצצים זה פחות נורא, אבל כשזה מגיע באמצע הלילה, כשכולם ישנים, זה מבהיל מאוד. לא פעם זה העיר את הבת שלי מהשינה ואחר כך לוקח שעות להרדים אותה, אני כבר לא מדברת על לרדת עם הכלב, שאם יש פיצוץ בדיוק כשאנחנו בסיבוב, הוא נכנס לפאניקה". תושב אחר מוסיף: "כשאתה מנסה להעיר להם, הם צוחקים לך בפנים. אני לא מצליח להבין את ההורים שהילדים שלהם לא נמצאים בלילה בבית בשעות מאוחרות מאוד. הפתרון זה לשים שוטרים ופקחים סמויים במקומות הבעייתיים ולתפוס אותם על חם, ברגע שזה כבר ייפגע בכיס של ההורים שלהם, אני בטוח, שהילדים יחשבו פעמיים".

מעיריית הרצליה נמסר: "אכן מדובר בתופעה קשה של שימוש בנפצים. העירייה אוכפת ככל יכולתה אך לצערנו לרוב קשה לאתר את המקור – מי שנתקל בתופעה מתבקש לדווח למוקד 106 בזמן אמת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר