העצים ברחוב הקישון צילום עמית מרלה

קבוצת תושבים פועלת למנוע כריתת עצים ברחוב הקישון

עמית מרלה, אחד הפעילים בקבוצה: "אנחנו מבקשים להשאירם במקום הטבעי שלהם, עשיתי סיור בשטח ולצערי כבר ראיתי שחלק מהעצים נכרתו ולכן מדובר בפנייה דחופה"

פורסם בתאריך: 14.1.21 17:50

'שומרי העצים בהרצליה', קבוצה של תושבים שהתארגנה למניעת כריתה מאסיבית של עצים בהרצליה והסביבה, הגישה בימים אלה ערעור לפקיד היערות על החלטה לכריתת 14 עצים ברחוב הקישון בהרצליה. מדובר בארבעה עצי אקליפטוס ובעשרה עצי פקאן תרבותי. את העצים קיימת תוכנית לכרות לצורכי בנייה ופיתוח השטח. "מדובר בעצים ותיקים בני עשרות שנים שמתנשאים לגובה רב", מסביר עמית מרלה, אחד הפעילים בקבוצה. "המטרה שלנו היא למנוע את כריתת העצים שנמצאים בגבולות המגרש שאמור להיבנות, אנחנו מבקשים להשאירם במקום הטבעי שלהם", הוא מציין. "עשיתי סיור בשטח ולצערי כבר ראיתי שחלק מהעצים נכרתו ולכן מדובר בפנייה דחופה על מנת למנוע הרס נוסף לפני הדיון בערעור". מרלה מוסיף: "בהערכה גסה בשנת 2000 נכרתו בהרצליה כאלפיים עצים. אין רישום ומספר מדויק ממה שאני מבין, העירייה טוענת שהיא לא מנהלת מעקב ואת המספרים הוצאנו מתוך מספר הבקשות שהוגשו".
העירייה משתפת איתכם פעולה?
"בנושא הזה נאמר לנו על ידי אחד מאנשי המקצוע, שהעירייה תומכת בהשארת העצים על גבולות המגרש. בנוסף בהיתר הבנייה נכתב, שהרשות היא זו שתחליט בסוף כמה עצים יכרתו".
תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר